JustBought.it – bezradným zákazníkům má pomoci Twitter

Rádi byste si koupili něco zajímavého a rádi byste si nechali poradit? JustBought.it nabízí řešení.

Jedním z nejčastějších faktorů při nákupu zboží bývá doporučení rodiny, známých a přátel. Přímá reference je pro zákazníka cennější, než anonymní recenze. Twitter je pro tento účel jako stvořený, čehož si všiml startup JustBought.it.

Jde o kombinaci Twitteru, TwitPic a Google Maps, která uživatele nabádá, aby upozornili ostatní, jakmile koupí něco zajímavého. Uživatel může i nemusí přidat fotku produktu, musí však určit lokalitu, kde jej zakoupil.

Neporadil kamarád? Poradí Twitter!

Stránka JustBought.it by tímto způsobem chtěla vytvořit komunitu, která se bude navzájem upozorňovat na dobré “kaufy” pomocí Twitteru. Můžete se orientovat na tweety z vaší zeměpisné oblasti (služba je mezinárodní), specifikovat typ zakoupeného produktu, nebo prostě procházet přehled posledních tweetů.

Služba je zatím velmi čerstvá a nové tweety se objevují zřídka, to by se však mělo změnit po uzavření smluv s některými obchodními řetězci, které slibují automatické tweety na JustBought.it pokaždé, když si zákazník něco koupí a vyjádří zájem o tom dát vědět světu.

Aplikace pro iPhone, expanze na Facebook

Další klíčovou věcí je mobilní aplikace. Ta prozatím chybí, měla by se však pro iPhone objevit do dvou týdnů a posléze se má celá služba z Twitteru rozšířit také na Facebook.

JustBought.it je zajímavý koncept, který se jednoduše pochopitelnou formou pokouší sjednotit činnost, kterou uživatelé Twitteru dělají už dávno – vzájemná doporučení služeb a produktů. Aby dosáhla dobrých výsledků, bude potřebovat velmi silnou uživatelskou základnu, která se navíc nebude soustředit jen na několik vybraných lokalit. Z JustBought.it by se pak mohl snadno stát pouze zjednodušený Yelp.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jak jsme se s Moredays vydali do Valley a co bude dál

Nadějný český startup Moredays, který se snaží změnit nudné organizování času s pomocí zábavné a stylové aplikace, se na podzim za podpory CzechInvestu vydal na tři měsíce do Silicon Valley. Filip Molčan nyní shrnul své zkušenosti a zážitky, kterých za tu dobu rozhodně nebylo málo.