Reservio podle slov svého šéfa Borise Bošiaka získává klienty v zahraničí, především ve Spojených státech, Brazílii nebo Itálii. Zároveň startup rozšiřuje záběr především ze sektoru služeb i do sportu nebo zdravotnictví. “Dál přinášíme i kvalitnější podporu pro mobilní rezervace, protože mobilní přístupy stále stoupají a momentálně už překračují hranici patnácti procent,” tvrdí.
Proti Reserviu a dalším univerzálním rezervačním systémům jsou tu i ty čistě restaurační. Restu, za kterým stojí Miton, a Bookio, jehož autoři mají zase k restauracím blízko díky předchozím zkušenostem z projektu Lunchtime. I podle nich si tuzemští restauratéři pomalu zvykají na to, že se místo hosté rezervují i přes internet. Nejčastěji se nové služby využívají během týdne. “O víkendu počet rezervací klesá. V neděli dokonce až o polovinu běžného průměru,” tvrdí zakladatel dalšího rezervačního systému Bookio Igor Třeslín.