Infografika: Češi mají problémy s telefonickými rezervacemi v restauracích

S rezervacemi do restaurací jsou většinou potíže. Podle průzkumu rezervačního systému Bookio uvedlo jen necelá čtvrtina hostů, že jejich rezervace v posledním roce byly bez problémů. Celá polovina hostů zároveň moc nechce kvůli rezervaci zvednout telefon.

Nejčastější problémy prý  vznikají právě při telefonické rezervaci. Nejběžnější nepříjemností je skutečnost, že telefon v podniku nikdo nezvedá – v posledním roce se s tím setkalo 21 % hostů. Zkušenost 16 % respondentů ukazuje, že ani v případě, že telefon někdo zvedne, není vyhráno. V restauraci byl totiž při jejich telefonátů takový hluk, že se s obsluhou dalo jen těžko dorozumět. 15 % hostů personál zkomolil jméno a 11 % se stalo, že při jejich příchodu o rezervaci nikdo v podniku nevěděl.

Telefonáty ohledně rezervací znamenají relativně velkou zátěž i pro samotné podniky. “Denně zodpovíme okolo stovky rezervačních telefonátů, nejvíce hosté volají během obědové a večerní špičky,” popisuje Veronika Pekárková, provozní z vyhlášeného Café Imperial Zdeňka Pohlreicha.

Infografika_Ach_ty_rezervace_v2

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Vlády padají, ale státních milionů pro startupy přibývá

Peníze do nadějného startupu nemusí lít jenom soukromí investoři. Začíná se čím dál víc snažit i stát. Když pro tentokrát přeskočíme diskusi o tom, že by měl spíš zařídit stabilní systém pro podnikatele než se jim plést do řemesla, zbývá prostý fakt, že tu leží plno peněz. Peněz, které jsou určeny právě pro podporu inovativních projektů.