Infografika: Carsharing HoppyGo loni vyrostl na čtyřnásobek

Jan Charouz

HoppyGo má za sebou mimořádně úspěšný rok. Počet zákazníků se rozrostl čtyřnásobně na aktuální počet 42 000 uživatelů, kteří sdílenými auty najeli již 4 miliony kilometrů. Na platformě je k dispozici přes 1 500 aut a jejich majitelům firma za jejich zapůjčení vyplatila již přes 10 milionů korun. V letošním roce HoppyGo plánuje další vylepšování zákaznických služeb.

Peer-to-peer carsharing HoppyGo v roce 2018 rostl exponenciálně, a to i díky sloučení dvou dosavadních lídrů tohoto oboru na trhu – HoppyGo z dílny Škoda Auto DigiLab a SmileCar, za kterým stál železniční a autobusový dopravce Leo Express. Obě služby měly začátkem roku 2018 v součtu přibližně 10 000 uživatelů. Po bezproblémovém sloučení firma zakončila rok 2018 s více než 42 000 registrovanými uživateli.

„Loňský rok pro nás byl plný změn a jsem rád, že spojení firem proběhlo hladce. HoppyGo se daří a stále roste, což odráží i dosud nevyužitý potenciál trhu sdílených aut. Pro rok následující jsme si dali za úkol další vylepšování služeb a rozšiřování vozového parku, jehož rozmanitost je jednou z našich mnoha výhod oproti klasickým autopůjčovnám,“ komentuje Jan Charouz [na úvodní fotce], CEO HoppyGo.

Nepřehlédněte: O vývoji HoppyGo v loňském roce a plánech v tom letošním jsme s Charouzem mluvili ve velkém rozhovoru

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Polemika na obranu českých a slovenských startupů

Cítím potřebu se našich startupů a lidí, kteří kolem stojí, trochu zastat. Tenhle názor ve mě zrál už dlouho, jeho sepsání ale napomohly diskuze na řadě nejmenovaných facebookových profilů - třeba o tom, že "česká startupová scéna neexistuje" a jde jen o neúspěch, "na který spousta lidí vsadila svůj tiket". Rejpat do startupů je totiž v módě a obhájci moc slyšet nejsou, tak zkusím trochu srovnat síly, i když ve výsledku třeba bude pravda někde uprostřed.