Ifeelgoods nahradí slevy v obchodech virtuálním zbožím

Namísto nákladných dárků a slev, které se navíc jen těžko cílují, nabízí startup Ifeelgoods obchodníkům úsporné řešení v podobě virtuálního zboží. Zákazníky by tak v budoucnu mohli lákat na odměnu ve fromě virtuální měny nebo nových předmětů do jejich oblíbené sociální hry.

Za nápadem stojí tým s úctyhodnými zkušenostmi z maloobchodu a internetového byznysu, jehož členové jsou bývalími zaměstnancí společností jako Google, PayPal, Yves Rocher, Otto, Shop.org a dalších velkých značek z evropského a amerického trhu. Francouzsko americká společnost má v současnosti k dispozici 1,1 milionu dolarů od několika investičních fondů a svoje služby začala nabízet tento týden. V čem spočívají?

Levnější, účinnější, zábavnější

„V oblasti retailu jsou pobídky klíčovým prodejním nástrojem, přitom jsou ale všechny stejné a mohou být i velice drahé,“ říká Michael Amar, spoluzakladatel a současný šéf Ifeelgoods. Startup proto navázal partnerství s významnými vydavateli sociálních her, jejichž virtuální měnu a zboží budou moci zúčastnění obchodníci nabízet svým zákazníkům. Sociální hry se totiž podle Amara stávají natolik běžnou součástí každodenních lidských aktivit, že se vhodně cílená nabídka relevantního herního zboží může stát významným lákadlem.

Tyto nabídky mají být pro provozovatele nejen nesrovnatelně méně nákladné než jakákoli forma dárku nebo slevy, ale také výrazně efektivnější. Vydavatelé her zase mohou získat řadu nových hráčů a také silněji zapojit ty stávající, kteří si touto cestou mohou placený obsah nezávazně vyzkoušet. A když se jim herní odměna získaná při běžném nákupu v e-shopu zalíbí, je už jen krůček k tomu, aby virtuální peníze začali utrácet sami.

300 milionů hráčů

Dobrou zprávou pro zakladatele Ifeelgoods jsou i poslední statistiky o sociálním hraní. Podle nich pravidelně hraje hry 53 procent uživatelů Facebooku, z čehož se 19 procent nerozpakuje přiznat, že jsou na nich závislí. Téměř 70 procent hráčů představují ženy a každý pátý hráč už za získání nějaké formy herní výhody utratil skutečné peníze. Plných 56 milionů lidí hraje denně a 290 milionů alespoň jednou měsíčně. Každé druhé přihlášení k Facebooku, na němž průměrný uživatel stráví přes sedm hodin za měsíc, je výhradně za účelem hraní her. Za jediný měsíc tak lidé na Facebooku stráví celkem 927 milion hodin kolektivního času hraním.

Via TC

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Ve sklepě s Martinem Kasou

Internetový podnikatel a jeden z mentorů českého StartupYardu Martin Kasa se ve sklepě nejvíc rozpovídal právě o tomto projektu. O tom, co změnilo jeho názor na smysluplnost StartupYardu, o prodeji svého podílu z prvního kola a hlavně o dlouhé cestě, kterou jednotlivé projekty musely ujít.