Heaven Labs, výrobce „jídla“ Mana, představil tři produktové inovace

Po více než roce vývoje uvádí český výrobce Heaven Labs na trh první příchutě svého nutričně vyváženého jídla Mana v podobě drinku. Od ledna nového roku najdou zákazníci v tuzemských kamenných i internetových obchodech tři novinky, drinky Mana Sunlight, Mana Love a Mana Dream. Obliba tohoto kompletního veganského jídla v Česku stále raketově roste. Během prvních dvou týdnů od spuštění předobjednávek na eshopu výrobce si zákazníci objednali více než pět tisíc porcí nových drinků.

Společnosti Heaven Labs se po dlouhém a intenzivním vývoji podařilo uvést na trh tři produktové inovace, které reagují na stále posilující trend poptávky po zdravém a veganském stravování. Dosud mohli pravidelní i nepravidelní konzumenti Many sáhnout jen po původní, neochucené verzi Many, která se nyní bude prodávat pod názvem Mana Origin.

„Provedli jsme více jak dvě stě vývojových iterací, než jsme byli s novými příchutěmi naprosto spokojeni. Nyní můžeme hrdě prohlásit, že nové příchutě jsou skvělé. A v lednu navíc představíme další inovativní produkty,“ navnadil fanoušky tvůrce Many a spoluzakladatel startupu Jakub Krejčík (na úvodní fotce druhý zleva s ostatními zakladateli firmy).

Firma oznámila uvedení nových drinků Sunlight a Love na svých sociálních sítích v první polovině prosince a umožnila svým fanouškům si drinky předobjednat tak, aby jim horká novinka dorazila ještě před Vánoci. Toho doposavad využily stovky zákazníků. Předprodeje třetí příchuti Dream firma spouští tento čtvrtek. Oficiální prodej všech nových drinků startuje až v lednu jak na vlastním eshopu výrobce, tak i u všech retailových partnerů.

Novinka Mana Sunlight se vyznačuje tropickou příchutí a příjemnou, jemně žlutou barvu mu dodává extrakt z kurkumy. Oproti tomu verze Love má jahodovou a malinovou příchuť, k růžové barvě drinku přispívá jako přírodní barvivo lykopen a beta karoten. Mana Dream je zase variantou populární čokoládové příchuti. Skvělou chuť i barvu zde obstarává přidané práškové kakao. „V dané příchuti si každý může najít to své. Pojmenování může být pouze jemným návodem, k čemu by se měla chuť blížit. Přeci jenom každý ví sám nejlépe, jak pro něj chutná třeba láska,“ uvedl Krejčík.

Total
0
Shares
Další články