GoodData má dalších 22 milionů dolarů, chystá se do Latinské Ameriky

Původem čeští GoodData i nadále úspěšně rostou. Včerejší Series D investice ve výši 22 milionů dolarů jim navíc zajistila vstup na nový trh. GoodData budou pro zákazníky největší jihoamerické softwarové společnosti TOTVS SA zajišťovat cloudovou platformu pro business intelligence.

Když před rokem GoodData oznámili třetí kolo financování za 25 milionů dolarů (a 6000 klientů své business intelligence platformy), šlo bezpochyby o velký úspěch. Od té doby ale uplynulo hodně času, který společnost využila pro další růst.

Natolik, že ve včerejším blogovém příspěvku mohla oznámit, že klientů je již na 20 tisíc a k tomu 51 partnerů, kteří platformu od GoodData vtělili do svých služeb. Jen za první letošní čtvrtletí navíc společnost, kterou založili v roce 2007 Roman Staněk, Michal Dovrtěl a Zdeněk Svoboda, dokázala ztrojnásobit své příjmy.

A další růst je na cestě. Ve čtvrtém kole financování GoodData získali dalších 22 milionů dolarů od svých stávajících investorů (mj. Andreessen Horowitz, General Catalyst Partners, Next World Capital a Tenaya Capital) a jednoho nového investora, kterým se stala brazilská softwarová společnost TOTVS SA. Ta je i přes své relativně neznámé jméno největší softwarovou společností Jižní Ameriky a šestou největší na světě. TOTVS se stane dalším partnerem, který do svých služeb BI platformu od GoodData integruje. Jejím prostřednictvím se GoodData poprvé ve velkém měřítku dostanou i k jihoamerickým zákazníkům.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Technologie na těle: musí fungovat a vypadat dobře. Rozhovor se Saphirio, kteří chtějí nakopnout svou budoucnost na Kickstarteru

Zaručeně nejozdobnější nositelná technologie, která se v Česku připravuje - to je projekt Saphirio. Dokazuje, že šperky můžou být cenné díky drahým materiálům, designu, ale i ve chvíli, kdy jsou (zatím) z plastu. Protože dokážou třeba "típnout" hovor poklepáním na náhrdelník nebo tak odeslat SMS a rozlišovat podle vibrování, kdo volá. Zní to zajímavě? O projektu i o tom, jak s podobnou záležitostí uspět v Česku i ve světě, jsme si povídali se zakladateli projektu: Marcelou Šimkovou a Michalem Zachariášem.
Přečtěte si více

Evropské startupy: proč nehledat investici v Americe

"Evropské startupy získají doma jen zlomek kapitálu z toho, jaký dostanou jejich kolegové v USA, kterým se zároveň od investorů dostane i mnohem víc přidané hodnoty. Proč bych tedy měl hledat investici kdekoliv jinde než v Silicon Valley?" Téma jako stvořené pro Andreje Kisku z Credo Ventures a jeho pravidelný seriál o rizikovém kapitálu.