Fasheebo má být chytrým agregátorem zahraničních módních e-shopů

Téměř půl milionu kousků šatů, doplňků a jiných módních věciček ze stovek zahraničních e-shopů. Díky speciálnímu algoritmu se navíc bude uživatelkám zobrazovat oblečení a doplňky dle jejich vlastního vkusu. Čím častěji budou ženy portál využívat, tím přesnější algoritmus bude.

Takový je plán. „Nový projekt Fasheebo.com cílí především na ženy, které si díky němu budou moci vybrat oblečení ze stovek e-shopů s dopravou do České republiky. Portál navíc sleduje slevy a akční nabídky, tvrdí zakladatel Libor Hoření. Konkurence má už portál dost. A to především v podobě projektu Molo7.

Fasheebo bude prodávat zboží z e-shopů jako třeba YOOX.com, Asos.com nebo House of Fraser s tím, že u více než 60 tisíc produktů je poštovné zdarma.

Se svým projektem se Hoření propracoval až do programu CzechAccelerator. “V dubnu nás čeká cesta do Bostonu, kde se budeme snažit projekt globalizovat,“ dodává Hoření.

Každopádně módní e-commerce je tvrdý byznys. Polské Divante k tomu vyrobilo i jednoduchou prezentaci.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Flattr, tlačítko Like, které opravdu vydělává

Jak by se vám líbilo, kdyby vám s každým stisknutím tlačítka Like pod vaším obsahem okamžitě připlula na účet určitá finanční částka? Jen tak, prostě jako odměna za to, že jste přišli s něčím zajímavým či zábavným. Přesně tak funguje služba Flattr a po dvou měsících provozu hlásí zajímavé výsledky.