Fasheebo má být chytrým agregátorem zahraničních módních e-shopů

Téměř půl milionu kousků šatů, doplňků a jiných módních věciček ze stovek zahraničních e-shopů. Díky speciálnímu algoritmu se navíc bude uživatelkám zobrazovat oblečení a doplňky dle jejich vlastního vkusu. Čím častěji budou ženy portál využívat, tím přesnější algoritmus bude.

Takový je plán. „Nový projekt Fasheebo.com cílí především na ženy, které si díky němu budou moci vybrat oblečení ze stovek e-shopů s dopravou do České republiky. Portál navíc sleduje slevy a akční nabídky, tvrdí zakladatel Libor Hoření. Konkurence má už portál dost. A to především v podobě projektu Molo7.

Fasheebo bude prodávat zboží z e-shopů jako třeba YOOX.com, Asos.com nebo House of Fraser s tím, že u více než 60 tisíc produktů je poštovné zdarma.

Se svým projektem se Hoření propracoval až do programu CzechAccelerator. “V dubnu nás čeká cesta do Bostonu, kde se budeme snažit projekt globalizovat,“ dodává Hoření.

Každopádně módní e-commerce je tvrdý byznys. Polské Divante k tomu vyrobilo i jednoduchou prezentaci.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Průvodce českými startupy: Školní sešit.cz

V rubrice představující aktuální projekty domácích průkopníků online byznysu se tentokrát podíváme na službu, kterou sice původně vyvinul student střední školy pro sebe a své kamarády, už za pár měsíců se ale pokusí uspět s ní ve Spojených státech i Velké Británii a následovat brzy mají další země.
Přečtěte si více

Nejžhavější startupy dneška? Podívejte se na finalisty Disrupt

V New Yorku teprve dnes v ranních hodinách našeho času skončil několikadenní festival startupů TechCrunch Disrupt organizovaný technologickým blogem TechCrunch. Přes 30 začínajících společností se utkalo nejen o finanční cenu a pohár pro vítěze, ale také o mediální publicitu a zájem investorů. Pojďme si představit šestici těch nejlepších.