Facebook spouští FbStart, program na podporu mobilních aplikací

Na konci dubna představil Facebook na své konferenci f8 podpůrný program pro startupy FbStart, v němž mohou získat služby v hodnotě až 30 tisíc dolarů jako pomoc s rozjezdem. Včera sociální síť tento program otevřela pro veřejnost.

Facebook včera zpřístupnil veřejnosti registrace do podpůrného programu pro mobilní startupy FbStart. Do programu se nyní může přihlásit developer jakékoliv mobilní aplikace pro iOS či Android, která již je spuštěna nejméně 30 dní. Pokud Facebook aplikaci do programu vybere, obdrží její tvůrci kredit až do výše 30 tisíc dolarů, který budou moci vyměňovat za služby od Facebooku, Parse nebo některého z dalších partnerů programu:

  • Adobe – Kreativní služby
  • Appurify – Testování mobilních aplikací
  • Asana – Projektový management
  • Blue Jeans – Služba pro cloudovou video spolupráci
  • Desk.com – Aplikace pro podporu zákazníků
  • HootSuite – Monitoring sociálních médií
  • MailChimp – E-mail marketing
  • Proto.io – Tvorba prototypů mobilních aplikací
  • Quip – Mobilní kancelářský balík
  • SurveyMonkey – Anketní online platforma
  • Transifex – Lokalizace
  • UserTesting – Testování použitelnosti
  • Workable – Nábor zaměstnanců

Součástí programu také budou společenské akce, soutěže a další příležitosti spolupráce s týmem Facebooku. Podmínkou pro přihlášení do programu přitom není napojení aplikace na Facebook. Sociální síť si od programu slibuje podporu ekosystému mobilních aplikací.

Program má dvě varianty, při tvorbě přihlášky je třeba zvolit jednu z nich. Jde o varianty Bootstrap, která je pro zcela nové začínající aplikace, a Accelerate pro aplikace, které již mají první kroky za sebou, na trhu se uchytily, a chtějí zvětšovat svou uživatelskou základnu. Na konferenci f8 Facebook uváděl, že účastníci programu Bootstrap mají nárok na služby v hodnotě 5 tisíc dolarů, ti v programu Accelerate pak až 30 tisíc.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Průvodce českými startupy: Leady.cz

První platící zákazník ještě před vznikem produktu, návratnost investice v řádu týdnů, mezinárodní tým se zkušenostmi mimo jiné i z Facebooku a plány na brzkou expanzi USA či Brazílie. Tak se dá stručně shrnout projekt pomáhající odhalit potenciální firemní zákazníky, kteří zavítají na firemní web.
Přečtěte si více

Startup Fest začíná, může vás dostat i do Valley

Program prvního českého Startup Festu už se téměř naplnil a obsahuje i pár specialit. Kromě třídenního Startup Live, nejrůznějších projekcí, slavnostních otevření a setkání s investory se odehraje také první pražský Startupcamp, kde se projekty mohou utkat o divokou kartu na účast v Silicon Valley StartupCampu. A skoro všude se zadarmo nejen dostanete, ale i napijete.