EchoSign dosáhl na 1 milión uživatelů e-podpisu

Startup jménem Echosign nabízí online prostředí pro elektronické podpisy, určené především pro zjednodušení firemních operací. Od založení v roce 2006 stihl EchoSign vyrůst až na současný 1 milión uživatelů.

EchoSign podle svých slov pomáhá každý měsíc skrze svoji službu uzavírat kontrakty v hodnotě vyšší než 200 miliónů dolarů. Služba dovoluje velmi jednoduše přidat digitální podpis ke smlouvám a dalším obchodním spisům, následně celý dokument uložit v digitálním formátu a zapomenout na potřebu faxu, skeneru, tiskárny… EchoSign funguje na bázi “vyzkoušej a kup”, základní služba je zdarma, ale za měsíční poplatek ve výši 15-300 dolarů dostane zákazník balík výhod a funkcí navíc – například PDF šifrování a zlepšenou ochranu pomocí hesla.

Spoluzakladatel a CEO EchoSign, Jason Lemkin, tvrdí, že elektronické podpisy začaly získávat na síle s nástupem Saas (Software as a Service – Software jako služba). Jedním z významných partnerů EchoSign je například webova služba pro zlepšení produktivity, Zoho.

EchoSign získal zatím od investorů 8,5 miliónu USD, jeho největší konkurencí jsou DocuSign a VeriSign. Vedle informace o celkovém počtu zákazníků firma nezveřejnila počet platících zákazníků, ani informace o ziskovosti.

Podívejte se na krátké propagační video EchoSign:

EchoSign: The Way the Web Signs from FromEchoSign on Vimeo.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Průvodce českými startupy: Bijk.com

Pro další díl pravidelné rubriky Těchinternetů, která představuje aktuální projekty domácích průkopníků internetu, jsme pro vás posbírali informace o projektu Bijk.com. Za ryze globálně pojatým startupem stojí Zdeněk Cendra, zakladatel úspěšného SuperHosting.cz. Ani tentokrát nechybí komentář investora.
Přečtěte si více

Do portálu Navečer.cz vstupuje server Zapakatel.cz

Do webového projektu Navečer.cz, který se zaměřuje na prodej a nabídku večerních zážitků, majetkově vstupuje jeden z nejsilnějších českých slevových serverů Zapakatel.cz. Projekt Navečer tak po zářijovém vstupu Ticketonu Martina Kasy získává druhého silného partnera, který portálu pomůže zejména s obchodní a marketingovou strategií a rozšířením portfolia zákazníků.