Do portálu Navečer.cz vstupuje server Zapakatel.cz

Do webového projektu Navečer.cz, který se zaměřuje na prodej a nabídku večerních zážitků, majetkově vstupuje jeden z nejsilnějších českých slevových serverů Zapakatel.cz. Projekt Navečer tak po zářijovém vstupu Ticketonu Martina Kasy získává druhého silného partnera, který portálu pomůže zejména s obchodní a marketingovou strategií a rozšířením portfolia zákazníků.

“Máme za sebou několikaměsíční tvrdou práci a vstup Zapakatel.cz je pro nás další velkou motivací a potvrzením trendu specializace. Budujeme Navečer.cz jako největší portál večerní zábavy pro celou ČR, kde pořadatelé kulturních a zábavních akcí, majitelé restaurací a další podnikatelé mohou sami jednoduše spravovat své lokální marketingové aktivity, které se týkají večerní zábavy. Kromě propagačních a rezervačních akcí mohou také prodávat své akce bez provizí a bankovních poplatků. Pro tuto oblast trhu je to novinka a jsme rádi, že naši vizi sdílí i Zapakatel a Ticketon,” říká ke spojení Zbyněk Meloun, zakladatel společnosti.

Navečer.cz se zaměřuje pouze na večerní akce, které začínají po 15 hodině, a svým zadavatelům dává svobodu v nastavování cenové politiky, takže dodavatelé nejsou nuceni poskytovat minimální slevy na své akce. Jsou naopak motivováni k nabízení výhod tak, aby si s novými zákazníky pěstovali kvalitní vztah. Na rozdíl od slevových serverů má Navečer možnost dlouhodobější propagace akcí, čehož využívají zatím hlavně restaurace.

“Dobré věci je dobré podporovat a Navečer.cz navíc přináší nové možnosti pro naše obchodní partnery i zákazníky. Zapakatel.cz rozšíří nabídku a ve spojení s Navečer.cz nabídne nové možnosti marketingových nástrojů pro partnery,” říká Jiří Carba, spolumajitel Zapakatel.cz a dodává: “Zapakatel.cz vidí v Navečer.cz velkou příležitost v podobě kvalitního a životaschopného projektu. Takového, kde Zapakatel.cz může hodně nabídnout, ale také získat.”

Meloun k tomu dodává:  “Navečer.cz je dobrá příležitost pro malé a střední podnikatele, jak o svých kvalitních službách a akcích mohou efektivně dávat vědět lidem z jejich okolí. Akce si mohou každý den spravovat a tím získávají flexibilitu a mohou operovat se svými volnými kapacitami i na poslední chvíli. Do konce roku 2012 budeme rozvíjet především koncept tzv. křížového marketingu, který umožňuje například návštěvníkům divadel využít domluvených výhod v okolních restauracích.”

Spolupráci s Ticketonem společnost oznámila v polovině září. Zapakatel se zase v srpnu hlučně a ve zlém rozešel se Slevomatem.

 

Total
0
Shares
Další články