Do portálu Navečer.cz vstupuje server Zapakatel.cz

Do webového projektu Navečer.cz, který se zaměřuje na prodej a nabídku večerních zážitků, majetkově vstupuje jeden z nejsilnějších českých slevových serverů Zapakatel.cz. Projekt Navečer tak po zářijovém vstupu Ticketonu Martina Kasy získává druhého silného partnera, který portálu pomůže zejména s obchodní a marketingovou strategií a rozšířením portfolia zákazníků.

“Máme za sebou několikaměsíční tvrdou práci a vstup Zapakatel.cz je pro nás další velkou motivací a potvrzením trendu specializace. Budujeme Navečer.cz jako největší portál večerní zábavy pro celou ČR, kde pořadatelé kulturních a zábavních akcí, majitelé restaurací a další podnikatelé mohou sami jednoduše spravovat své lokální marketingové aktivity, které se týkají večerní zábavy. Kromě propagačních a rezervačních akcí mohou také prodávat své akce bez provizí a bankovních poplatků. Pro tuto oblast trhu je to novinka a jsme rádi, že naši vizi sdílí i Zapakatel a Ticketon,” říká ke spojení Zbyněk Meloun, zakladatel společnosti.

Navečer.cz se zaměřuje pouze na večerní akce, které začínají po 15 hodině, a svým zadavatelům dává svobodu v nastavování cenové politiky, takže dodavatelé nejsou nuceni poskytovat minimální slevy na své akce. Jsou naopak motivováni k nabízení výhod tak, aby si s novými zákazníky pěstovali kvalitní vztah. Na rozdíl od slevových serverů má Navečer možnost dlouhodobější propagace akcí, čehož využívají zatím hlavně restaurace.

“Dobré věci je dobré podporovat a Navečer.cz navíc přináší nové možnosti pro naše obchodní partnery i zákazníky. Zapakatel.cz rozšíří nabídku a ve spojení s Navečer.cz nabídne nové možnosti marketingových nástrojů pro partnery,” říká Jiří Carba, spolumajitel Zapakatel.cz a dodává: “Zapakatel.cz vidí v Navečer.cz velkou příležitost v podobě kvalitního a životaschopného projektu. Takového, kde Zapakatel.cz může hodně nabídnout, ale také získat.”

Meloun k tomu dodává:  “Navečer.cz je dobrá příležitost pro malé a střední podnikatele, jak o svých kvalitních službách a akcích mohou efektivně dávat vědět lidem z jejich okolí. Akce si mohou každý den spravovat a tím získávají flexibilitu a mohou operovat se svými volnými kapacitami i na poslední chvíli. Do konce roku 2012 budeme rozvíjet především koncept tzv. křížového marketingu, který umožňuje například návštěvníkům divadel využít domluvených výhod v okolních restauracích.”

Spolupráci s Ticketonem společnost oznámila v polovině září. Zapakatel se zase v srpnu hlučně a ve zlém rozešel se Slevomatem.

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Nápad roku: Podniká 14 procent studentů, 40 procent to plánuje

Podle aktuálního březnového průzkumu uskutečněného při zahájení soutěže Vodafone Nápad roku 2013 si dnes nějakým způsobem přivydělává přes 77 procent vysokoškolských studentů. Nejčastější formou je brigáda či zaměstnání, 14 procent studentů při škole podniká. Po škole by jich však chtělo podnikat třikrát více.