Dámejídlo.cz oslaví 5 let a přichází s novou korporátní identitou i konceptem Dáme jídlo+

Dámejídlo.cz v listopadu oslaví 5 let a při příležitosti tohoto milníku dnes firma představila několik novinek. Ta nejzásadnější je nazvána Dáme jídlo+. Služba má rovněž nové logo.

Novinky a změny spojené s Dáme jídlo+ mají být dle zveřejněných informací postavené nejen na vývoji webu a aplikace, ale rovněž na práci s daty zákazníků a restaurací.

„Ve změnách jsme se zaměřili zejména na zajištění jednoduššího objednávání, na transparentnější a příjemnější objednací proces pro zákazníka,“ prozrazuje Jan Matějů, CEO Dámejídlo.cz a doplňuje: „Vlajkovou lodí je tzv. Dáme jídlo+, které prezentuje tu nejlepší zákaznickou zkušenost, jakou bychom rádi nabízeli v co největším počtu restaurací.“

Dámejídlo.cz se vedle toho chce stát rovněž atraktivnějším pro kurýry. Firma proto rozšiřuje svůj tým doručovatelů o cyklisty a flexibilní řidiče s vlastními vozy, kterým nabízí již tříhodinové směny. Vzniká tak zajímavá příležitost pro brigádu či přivýdělek. Další posílení na poli logistiky má pak zajistit zahájení spolupráce s doručovací službou Gibon Delivery.

Vedle těchto novinek přichází značka Dámejídlo.cz rovněž s novou korporátní identitou. Služba má nové logo a redesign se projeví jak na webu a v mobilní aplikaci, tak i na polepech aut a oblečení kurýrů. Textová část loga nově obsahuje název značky bez domény .cz. Zákazníky má s novinkami seznámit nová reklamní kampaň z dílny agentury Konektor.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Videa z Indie Games CZ vol. III

Poslední setkání nezávislých herních vývojářů Indie Games CZ bylo zároveň prvním neoficiálním setkáním nové sekce Globalstartups.cz zaměřené na hry. A kameramani Tyinternety.cz u toho nemohli chybět. Podívejte se na videa z přednášek herních vývojářů.
Přečtěte si více

Máte zahraniční ambice? Silicon Valley Startup Camp nesmíte minout

Americká organizace US MAC zaměřená na podporu firem, které mají zájem uspět v USA i jinde ve světě, pořádá v Praze bootcamp pro české projekty. Kromě tří intenzivních dnů s americkými investory a mentory je možné dostat se až na několik měsíců do programu v Silicon Valley a získat vydatnou podporu při budování obchodních kontaktů.
Ilustrační foto. Zdroj: Flickr.com, McBeth
Přečtěte si více

Byznys za miliony dolarů? Gamifikace učení. Češi si v něm libují a vydělávají

Na to, že Češi si se vzděláním často moc hlavu nelámou, patří tuzemsko k předním vývojářům vzdělávacích aplikací. Ať už jde o kluky, kteří svůj byznys staví na helmě s virtuální realitou nebo webové aplikace, ukrojit si z koláče výuky chce stále více startupů. A zatím to vypadá, že poměrně úspěšně. Český trh je malý, ale ve světě se na vzdělávání dalších generací nebojí pustit pěkných pár peněz. A tak míří české vzdělávací startupy hlavně za hranice.