CzechDemo: CzechInvest hledá startupy, které vyšle do Helsinek a Lisabonu

V rámci třetí výzvy vyhlášené v projektu CzechDemo agentury CzechInvest mohou začínající podnikatelé vycestovat na mezinárodní veletrhy do Lisabonu a Helsinek. Startupy získají finanční podporu pokrývající 50 až 100 procent nákladů.

„Začínající české firmy budou mít v Lisabonu a Helsinkách šanci představit se v mezinárodním startupovém prostředí, kde mohou zaujmout potenciální investory. V rámci projektu CzechDemo jsme vyslali na prestižní akce v zahraničí již osm českých firem. Od začátku roku vycestovaly například na TechCrunch Disrupt v New Yorku a CES v Las Vegas,“ uvedla Markéta Havlová, ředitelka Odboru startupů CzechInvestu.

Konkrétně teď mají startupy možnost vycestovat na Web Summit 2017 v Lisabonu a Slush 2017 v Helsinkách, přihlášky společně s byznysplánem agentura přijímá od 18. června do 7. července, další informace píše na tomhle webu.

O co vlastně jde?

Slush 2017 (30.11. – 1.12.) patří mezi největší startupové veletrhy a konference ve Skandinávii. Více než 20 tisíc účastníků má v rámci dvoudenní akce možnost potkat se s investory i se startupy. Součástí akce je soutěž The Slush 100 Pitching Competition, ve které mohou soutěžící startupy získat nové investice.

Web Summit 2017 (6.11. – 9.11.) je pak největší evropský startupový veletrh. Akce každoročně hostí více než 50 tisíc účastníků a letos se uspořádává v Lisabonu. V rámci veletrhu se představují nejzajímavější startupy a technologické novinky z celého světa.

Vybraným startupům CzechInvest proplatí polovinu až sto procent nákladů na registraci, stánek, mentoring, cestovné a překlady. V rámci projektu CzechDemo má na podporu připravených přes 10 milionů korun pro 144 firem, které plánuje vyslat na 12 světových akcí, a to postupně až do roku 2019.

CzechDemo je určeno pro české podniky s

  • inovativním produktem/službou min. prototypem/beta verzí produktu
  • stářím do 5 let
  • maximálně 50 zaměstnanci
  • sídlem v ČR a provozovnou mimo region hlavního města Prahy
  • statutem právnické osoby
  • motivací mezinárodně působit

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Průvodce českými startupy: Socialbakers

Co týden, to jeden zajímavý český startup. To je náplň rubriky, v níž vám představujeme aktuální projekty domácích průkopníků internetu. Tentokrát se podíváme na zoubek analytikům ze Socialbakers, kteří kvůli Facebooku museli nedávno opustit původní název Facebakers. Svého chlebodárce si přesto nemohou vynachválit.