CrowdTwist odmění uživatele internetu za šíření značek

Rovných 6 milionů dolarů získal v prvním kole investic startup CrowdTwist, který značkám slibuje přehled o tom, jací zákazníci šíří jejich jméno na sociálních sítích i mimo ně, a nástroje pro jejich odměňování a motivování k ještě lepším postům a tweetům.

CrowdTwist je součástí předního světového akcelerátoru TechStars (stejně jako třeba Piictu) a letos to není první projekt, který díky své účasti v něm získal financování. Už dříve v průběhu léta investoři svěřili 5 milionů dolarů startupu OnSwipe.com, který vydavatelům nabízí platformu pro snadné vytváření efektních mobilních verzi stránek během několika minut.

CrowdTwist vznikl už v roce 2009 a firmám pomáhá odměňovat fanoušky napříč online, sociálními a mobilními kanály. Propojuje firemní weby s Facebookem, Twitterem i Foursquare, sleduje veškeré interakce mezi značkou a fanoušky a na základě analýzy pomáhá najít nejvěrnější příznivce a motivovat je s pomocí speciálních nabídek, slev a dalších výhod. Do hry nasazuje také zábavné soutěžní mechanismy ve formě sbírání bodů za veškeré aktivity spojené s danou značkou.

Via BI

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Průvodce českými startupy: Billberries

Mezi deseti finalisty letošního Nápadu roku najdete startupy známé i neznámé, jeden vás ale možná zaujme trochu jinak ostatní. Najdete u něj totiž jméno Lašák, a to, co byste nejspíš považovali jen za shodu jmen, je skutečně startupový počin bývalého předsedy představenstva Českých aerolinií Radomíra Lašáka. Ten se se svým týmem rozhodl změnit způsob, jak spravujeme své účty a jak o nás bojují dodavatelé služeb.