Credo Ventures investuje do Londýna. Vstupují do britského TVbeat

Fondy Credo Ventures a Episode1 nasypaly dva miliony dolarů do londýnského videostartupu TVbeat.

Sbírání informací o dat o televizních divácích. TVbeat, dříve Iptvbeat, dokáže v reálném čase analyzovat chování a interakce televizních diváků bez ohledu na to, jakou digitální cestou se k nim vysílání dostane.

Zájem o takové informace mají jak televizní stanice, tak samozřejmě mediální agentury nebo inzerenti. “Momentálně měříme víc než patnáct milionů diváckých aktivit denně,” tvrdí zakladatel služby Robert Farazin s tím, že se jeho služba rozjížděla především na balkánských trzích, tedy v zemích bývalé Jugoslávie.

“TVbeat je reprezentuje novou generaci televizní analytiky,” popisuje důvody investice Simon Murdoch z Episode 1. Analytické startupy jsou teď mezi investory populární. Za posledních pár týdnů totiž získaly investorské miliony jak Socialbakers (26 milionů dolarů) i Brand Embassy (1 milion dolarů).

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Flattr, tlačítko Like, které opravdu vydělává

Jak by se vám líbilo, kdyby vám s každým stisknutím tlačítka Like pod vaším obsahem okamžitě připlula na účet určitá finanční částka? Jen tak, prostě jako odměna za to, že jste přišli s něčím zajímavým či zábavným. Přesně tak funguje služba Flattr a po dvou měsících provozu hlásí zajímavé výsledky.