Creative Dock chce v nové službě propojovat startupy a korporace

Společnost Creative Dock spustila v průběhu května službu Creative Connector. Ta má propojit startupy a korporace v Česku, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a na Slovensku. Klient jednoduše určí byznysovou oblast, která ho zajímá, a Creative Connector mu najde ideální startup.

Případně ho za něj i kontaktuje a připraví prostor pro další spolupráci. “Existuje mnoho případů, kdy na jedné straně korporace rychle hledá nová inovativní řešení pro své aktivity a na straně druhé existují startupy, které taková řešení nabízí. My jsme tu proto, aby se obě strany našly a využily potenciálu otevřené spolupráce,” říká Carlos Meza, ředitel nového útvaru.

V čele Creative Docku stojí Martin Pejša. Pod jeho dozorem se rozvíjejí projekty Zonky, Sečteno, Single Case, KupNajisto a nověji HoppyGo. Aktuálně ve společnosti pracuje 250 lidí.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Workshop ukáže, jaké výhody startupy získají od TechStars

Velmi zajímavé výhody plynoucí ze členství v prestižní Global Accelerator Network se nyní dostanou i českým startupům. Protože se ale o tomto programu u nás dosud mnoho nevědělo, představí celý systém podrobněji večerní video workshop naplánovaný na 12. července. Zúčastnit se můžete z několika míst v Česku i na Slovensku.
Přečtěte si více

Startup Empatica v Praze ukázal budoucnost sdílení emocí

Jak bude vypadat vaše běžné ráno za deset či patnáct let? Automatické hodinky vás probudí v nejlepší možnou chvíli v závislosti na kalendáři a kvalitě spánku, vybavení domácnosti se samo včas aktivuje a na sociální média se nasdílí první várka informací včetně toho, jak se zrovna cítíte. Alespoň podle Roberta Scobla, který považuje soukromí za přežitek. Jednou ze součástí jeho vize je také italský startup Empatica.
Přečtěte si více

Lidskásíla.cz: Startup, který teď poletí. Aspoň podle Tomáše Čupra. Do firmy investoval miliony

Online platforma LidskáSíla.cz získala miliony jako investici do svého rozvoje. A to dva měsíce po startu svého provozu. Podíl si koupil Tomáš Čupr přes investiční společnost Bizthusiasm a polský investor, který ale nechce být zveřejněn. Služba se chystá na rozšíření, do 2 let by chtěla naplno vytížit přes 2000 profesionálů.
Přečtěte si více

Muntean: 10 důvodů, proč startupy potřebují PR

Firemní komunikace se neomezuje jenom na styky s novináři a firmy by ji měly chápat strategicky jako jeden celek. Dost často to nedělají a jejich zakladatelé zapomínají, že získaná reputace přetrvá i případný konec projektu, píše Cristina Muntean z Media Education CEE. Článek vytvořila u příležitosti blížící se soutěže adVENTURE, kde zasedá v expertní porotě.