Čeští Socialbakers získali investici 2 miliony dolarů

Rovné dva miliony amerických dolarů si podle informací TechCrunche odnesli čeští Socialbakers z investičního kola vedeného Earlybird Venture Capital. Potvrzují se tak naše předchozí informace a upřesněna byla především výše investice.

Socialbakers se specializují na social media monitoring, především na Facebooku, pročež se také původně jmenovali Facebakers (než si toho všiml Facebook), do statistik ale zahrnují také LinkedIn, Google+ či Twitter. V současnosti nabízí firma dva placené produkty, Engagement Analytics a Engagement Builder. Společnost je prý zisková a každý měsíc zaznamenává na 250 tisíc unikátních návštěvníků, mezi 500 platícími zákazníky jsou jména jako Danone, Vodafone, Lufthansa a Peugeot.

Že k investici došlo jsme psali již v červenci, pokud jde o její výši, odkázalo tehdy vedení Socialbakers všechny nepotvrzené spekulace právě na současné oficiální oznámení na konci září. Každopádně jde pro českou internetovou společnost o skvělý úspěch. Socialbakers již nyní údajně zaměstnávají přes 50 lidí a jejich počet se má do konce roku dál přibližovat první stovce.

Via TC

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Ve sklepě s Janem Bartou

Nových generických domén se v praxi dočkáme nejdřív za dva roky, přinejmenším jedna už má ale českého zájemce. Vlastník statisíců domén Jan Barta je sice k novému modelu skeptický, s dalšími partnery je ale připraven investovat půl milionu dolarů do projektu volně dostupných domén pro třetí svět s koncovkou .free.