Český CleverAnalytics, s platformou pro location intelligence, má seed investici 10 milionů

Český startup CleverAnalytics, vyvíjející cloudovou platformu pro location intelligence, získal seed investici od technologického hubu MindForge za více než deset milionů korun. Prostředky plánuje využít na urychlení vývoje analytického nástroje.

Konkrétně jde o nástroj kombinující lokační data, volně přístupná data a transakční data zákazníků, čímž vytváří unikátní pohledy na byznys společností. V současnosti má přes 40 zákazníků, mezi které patří například Česká spořitelna, Rohlik.cz, Alza.cz nebo Zoot.

Díky investici skupiny MindForge, sdružující projekty na zpracování big data, umělou inteligenci či strojové učení, do které CleverAnalytics patří, plánuje startup svůj produkt uvést na trh ve třetím čtvrtletí letošního roku.

CleverAnalytics

Další zdroje pak budou směřovat na dobývání zahraničních trhů, a to zejména v Anglii a Německu. Cílem je podle startupu získat první referenční zákazníky a úspěšně etablovat produkt i celou společnost jako poskytovatele funkčního řešení na náročných trzích. Vše směruje do roku 2019, kdy společnost plánuje silnou zahraniční expanzi.

CleverAnalytics vznikl v roce 2015 jako spinoff společnosti CleverMaps, jejími zakladateli jsou Ondřej Tomas, Lukáš Puchirk a Jiří Žaloudek.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Průvodce českými startupy: Školní sešit.cz

V rubrice představující aktuální projekty domácích průkopníků online byznysu se tentokrát podíváme na službu, kterou sice původně vyvinul student střední školy pro sebe a své kamarády, už za pár měsíců se ale pokusí uspět s ní ve Spojených státech i Velké Británii a následovat brzy mají další země.
Přečtěte si více

DevHub udělal z vytváření stránek hru

Jak motivovat uživatele editorů k využívání pokročilých možností, které tyto nástroje nabízejí? S velmi zajímavým řešením přišel DevHub, internetová služba zaměřená na tvorbu webových stránek a blogů. Pro svoje uživatele udělal z výroby webu zároveň hru, která funguje v obou ohledech.
Přečtěte si více

Infografika: Koho hledají české startupy a kdo hledá je

Portál StartupJobs.cz funguje již několik měsíců a jeho tvůrci se s námi podělili o infografiku věnovanou statistikám, které za tu dobu nasbírali. Z dosavadních několika stovek zájemců a nabídek se například ukázalo, že 18 procent projektů láká na možnost získat podíl ve startupu, plných 80 procent ale hledá pouze zaměstnance.