České startupy Ticketon a Navečer.cz se spojily

Na českém internetovém trhu dochází k zajímavému propojení dvou nových služeb. Do mladého webového projektu Navečer.cz, který zajišťuje last minute prodej vstupenek a rezervace večerního programu, vstupuje jako strategický partner neméně mladý Ticketon investora Martina Kasy. Výsledkem bude mimo jiné i nová podoba Navečer.cz.

Kombinace obou služeb má Čechům výrazně zjednodušit hledání inspirace pro večerní zábavu, nákup vstupenek i vstup na samotné akce. Navečer.cz zajistí inspiraci, tipy na akce a prodej vstupenek, online vstupenkový systém Ticketon.cz zase moderní a bezproblémový vstup na akci bez zdržování ve frontách u pokladen.

“Chceme vytvořit nový způsob, jak mohou lidé nakupovat zábavu. Jednoduše, moderně a rychle. Nebudeme primárně motivovat slevami, ale hlavně rozmanitostí a kvalitou nabídky a její snadnou dostupností. Partnerství s Navečer.cz tedy na jedné straně přinese širokou nabídku kulturních a volnočasových aktivit, a na té druhé propojení s jednoduchým systémem nákupu vstupenek v síti Ticketon,” říká ke spojení obou partnerů Martin Kasa, spolumajitel a zakladatel Ticketonu.

Navečer.cz připravuje v návaznosti na ohlášené spojení slavnostní znovuspuštění svých stránek, které je naplánováno na 13. září. Již v tuto chvíli lze nicméně na stránkách www.navecer.cz najít informace o tom, jak bude nový server vypadat.

“Od spuštění původní verze Navečer.cz v květnu tohoto roku jsme získali hodně zkušeností a službu jsme významně vylepšili. Její druhou verzi spustíme ve čtvrtek 13. září ve 13 hodin. Technologie Ticketonu nám navíc umožňuje celý projekt dovést ještě o krok dál. Nejenže dovedeme zákazníky inspirovat k večernímu programu, ale zanedlouho jim díky Ticketonu zajistíme i bezproblémový vstup na jakoukoliv akci,” vysvětluje Zbyněk Meloun, zakladatel Navečer.cz.

Navečer.cz dává zadavatelům svobodu v nastavování cenové politiky. Mohou si určit výši slevy na vstup podle vlastního uvážení a v případě potřeby cenu v průběhu času upravovat. Ke slevám však nejsou nuceni a mohou vstupenky či rezervace prodávat i za plnou cenu. Technické řešení Ticketonu z procesu v budoucnu zcela odstraní nutnost voucherů a zákazník dostane ihned plnohodnotnou vstupenku, kterou pořadatel na akci snadno odbaví třeba i mobilním telefonem.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Průvodce českými startupy: OnTheRoad.to

Co týden, to jeden zajímavý český startup. To je náplň rubriky, v níž vám představujeme aktuální projekty domácích průkopníků internetu. Tentokrát jsme se rozhodli blíže prozkoumat cestovatelský projekt On The Road z dílny Michala Bláhy, bývalého spoluvlastníka Atlasu.