CEED Tech rozdává miliony: V příštím roce podpoří až 50 startupů

Tři měsíce, přes 80 mentorů, miliony pro úspěšné a kopa příležitostí. Konsorcium pěti středo- a východoevropských akcelerátorů CEED Tech, do kterého patří i český StartupYard nebo slovenský The Spot, hodlá v roce 2016 rozdělit 2,5 milionu eur. Startupy, které budou přijaty do některého z akcelerátorů, získají až 30 tisíc euro jako startovní kapitál.

Tři měsíce, přes 80 mentorů, miliony pro úspěšné a kopa příležitostí. Konsorcium pěti středo- a východoevropských akcelerátorů CEED Tech, do kterého patří i český StartupYard nebo slovenský The Spot, hodlá v roce 2016 rozdělit 2,5 milionu eur. Startupy, které budou přijaty do některého z akcelerátorů, získají až 30 tisíc eur jako startovní kapitál.

Na zaslání přihlášek mají zájemci ještě 2 měsíce. Do programu, který odstartuje v lednu 2016, je mohou posílat do 1. listopadu 2015 . Až 50 firem z celé Evropy dostane 30 tisíc eur jako základní kapitál. Další finance pak čekají na týmy s nejvyšším potenciálem v jednotlivých programech. Těm CEED Tech po skončení programu nabídne až 250 tisíc eur jako další investici.

Zdroj: StartupYard
Zdroj: StartupYard

„V uplynulém kole obdržel CEED Tech na 50 nabízených míst celkem 750 žádostí. To dokumentuje, že ve středoevropském regionu existuje rostoucí poptávka startupů po mentorství, poradenství a podpoře,“ uvedl Cedric Maloux z pražského StartupYardu.

CEED Tech akcelerátory podporují více než tři stovky mentorů a investorů z celého světa. Programy obvykle trvají 3 měsíce a pomáhají startupům globálně uvádět jejich produkty a zároveň získávat investice pro další fungování a růst. CEED Tech je podporován financemi z Evropské unie a do konce roku 2016 může startupům rozdělit až pět milionů eur.

Do konsorcia akcelerátorů CEED Tech patří i estonští Startup Wise Guys, litevský Open Coffee Club a maďarská Digital Factory. V roce 2014 CEED Tech podpořilo a akcelerovalo v Praze, Tallinnu, Budapešti, Vilniusu a Bratislavě 34 startupů z celkem 15 zemí.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Web týdne: Becherovka.com

Kolegové ze Symbia připravili globální web pro jeden z tradičních českých lovebrandů. My jsme se při té příležitosti rozhodli založit nový vizuální seriál, ve kterém budeme ukazovat to nejzajímavější, co v českých digitálních agenturách vzniká.
Přečtěte si více

Virál plný umírání snížil počet tragických úrazů o čtvrtinu

Spadnout do kolejí na nádraží je blbá smrt. Virální reklama pro australské Metro Trains Melbourne na tom postavila svůj epochální úspěch. Kreslené postavičky v klipu k písničce "Dumb ways to Die" umírají tak bizarními způsoby, že by jim často mohli závidět i Happy Tree Friends. Australské kreaturky ale umírají pro dobrou věc.