Bývalí manažeři Allegra spouští naostro e-shop se zbožím pro děti

Silné ročníky z konce sedmdesátých let začaly rodit a na jejich peníze mají spadeno bývalý obchodní ředitel Allegra František Peterka, šéf divize cestovního ruchu Jan Davídek a Jan Staněk ze společnosti Moravia IT.

Prodeti.cz funguje jako nákupní klub, tedy třeba jako designové Bonami. Uživatel se musí zaregistrovat a odevzdat tím svá dat do databáze provozovatelů. Otázkou ale je, jak obchod uspěje v záplavě maminkovských bazarů a obchůdků.

Zakladatelé jsou zatím optimističtí. Obchod byl v pilotním provozu spuštěn už v březnu a momentálně se čeká na překročení hranice stovky tisíc registrovaných členů. „Ačkoliv jsme Proděti.cz zatím příliš marketingově nepodporovali, nárůst uživatelů je skutečně raketový,“ říká Jan Davídek.

V březnu se také s projektem zastavili i na StartupCampu.

SCpraha#6 – prodeti.cz from Tyinternety on Vimeo.

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jak inovují velké firmy? Využívají startupů!

Startupy už dávno nejsou jen uhrovití kluci z garáže dělající B2C aplikace. Rychlejší inovace, levnější akvizice nových zákazníků a schopnost přilákat nejlepší talenty z nich dělá nové ekonomické jednotky, jejichž služeb čím dál častěji využívají korporace i v České republice. Na tuto problematiku se zaměří Startup Summit, který se uskuteční 15. října 2015 v prostorách SaSaZu.
Přečtěte si více

Z milionů na nulu. Krabičkové služby v Česku neuspěly

Zásilkové kluby, které svým zákazníkům každý měsíc posílají krabičku s různě namíchanou kosmetikou, oblečením či vínem, byly jedním z velkých trendů roku 2013. Po úspěchu Slevomatu nebo DámeJídlo.cz to vypadalo jako další globální model vhodný k relativně snadné lokalizaci, který prostě musí fungovat. Letošní rok ale definitivně ukázal, že tudy cesta nevede – alespoň v Česku ne. Skončil největší Ladybox a i další projekty musely přiznat porážku.