Buzzdoes odměňuje uživatele za doporučení aplikace

V ekosystému mobilních aplikací se objevil nový startup s nápadem, jak s pomocí samotných uživatelů šířit o aplikacích povědomí. Jmenuje se Buzzdoes a odměňuje uživatele za úspěšná doporučení přátelům z Facebooku.

Buzzdoes si developeři aplikace mohou do svého výtvoru nechat vložit za jednorázový poplatek. Hotová integrace v aplikaci vytvoří rozhraní pro odesílání doporučení, kde se každému uživateli zobrazují jeho přátelé z Facebooku, jejich e-mailové adresy a počet Buzzdoes kreditů, které za úspěšné doporučení může získat.

Aby se zabránilo spamu a zajistilo, že doporučení budou zasílána jen přátelům, kteří by o aplikaci doopravdy mohli mít zájem, je počet doporučení odeslatelných jedním uživatelem omezen. Po zvolení příjemců odejde doporučení obsahující odkaz pro stažení aplikace buď mailem, nebo soukromou zprávou na Facebooku.

Pokud adresát na odkaz klikne a aplikaci skutečně stáhne, naúčtuje Buzzdoes developerovi dané aplikace poplatek nejméně 25 dolarových centů. Polovina z poplatku zamíří do příjmové stránky hosdpodaření startupu, druhá je věnována na odměny doporučujícího uživatele. V souladu s moderními trendy může uživatel získané prostředky věnovat na charitativní účely.

Buzzdoes integrovaný v mobilní aplikaci

Systém odměn, mezi které patří hotovost, aplikace zdarma nebo slevové kupóny, by měl uživatele motivovat k šíření aplikací mezi jeho sociální kontakty, naopak systém omezení počtu doporučení by měl zajistit, aby zbytečně nebyli obtěžováni ti uživatelé, u nichž je šance zájmu o aplikaci malá. Buzzdoes byl spuštěn v lednu tohoto roku a prozatím má za sebou investici 750 tisíc dolarů a je integrován v asi 300 aplikacích.

Via Mashable

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

CzechInvest má nový Odbor startupů a chystá se na kosmický inkubátor

Státní organizace na podporu investic a podnikání CzechInvest předběžně představila některé chystané novinky pro další měsíce a roky. Kromě mentorského programu Czech Start a projektu CzechAccelerator 2.0, který bude za nových podmínek opět vysílat české firmy na západní a východní pobřeží Spojených států, do Londýna a Singapuru, nabírá konkrétnější obrysy také spolupráce s Evropskou kosmickou agenturou.
Přečtěte si více

Najděte skulinu na trhu. Kinnek třeba přiměli restaurace přestat používat Zlaté stránky

Na internetu stále zůstává spousta prázdného prostoru, která šikovným nápadům dokáže vydělat peníze. Jde samozřejmě hlavně o ty obory, které se neposunuly ani přes digitální pokrok. Věděli jste například, že majitelé malých restaurací a pekáren třeba i ve Spojených státech stále hledají své dodavatele ve žlutých stránkách? Objevení takových skulinek může přinést miliony.