Buildabrand: chtěli byste kompletní brand za cenu domény?

Revoluci mezi startupy hodlá již brzy vnést služba Buildabrand, která za pakatel hodlá nabídnout kompletní grafické zpracování pro startupy. Má šanci uspět?

Občas se objeví služba, která dovede pořádně zamíchat kartami internetového byznysu. Chcete opravdu dobré logo a rádi byste dostali co nejvíce návrhů? Zkuste LogoTournament. Hledáte komplexní grafické služby, od návrhu webu až po design vizitek? Je tu crowdSPRING. Takto bychom mohli pokračovat dlouho, na obzoru se však objevil dravec jménem Buildabrand, který hodlá naprosto změnit pravidla hry.

Buildabrand má nabízet vysoce kvalitní, “strategicky korektní” brand novým firmám za podobnou cenu, kolik stojí samotná doménová registrace (skutečné ceny zatím zveřejněny nebyly). Výsledkem by mělo být rapidní zjednodušení úvodu do byznysu pro nové firmy, což byl a částečně stále je proces dlouhý, nákladný a drahý.

Jak to funguje

Zodpovíte několik otázek ohledně vaší firmy a Buildabrand nabídne selekci firemních identit: logo, font atd. Následně můžete tento brand upravit a aplikovat jej na stažitelné grafické prvky, webové šablony, vizitky a dokonce i reklamní předměty, aby snad vašemu startupu do začátku nechyběly brandované propisky. Zaplatíte pak jen za to, co skutečně stáhnete nebo objednáte. Služba nevyžaduje od zákazníka jakýkoliv kreativní vklad – snad jen bez estetického cítění se stále nelze obejít.

CEO a Design Director Buildabrand, Justin Champney, v minulosti pracoval jako vedoucí brand innovation pro McCann Worldgroup. Do Buildabrand přináší 15 let zkušeností – otázkou je, zda to bude stačit. Buildabrand je neskutečně ambiciózní koncept a jeho algoritmus musí fungovat opravdu precizně. Jestliže se to povede, je reálně možné, že pro svět startupů to bude znamenat revoluci.

Spuštění služby má proběhnout ještě letos a na stránkách projektu je možné se zaregistrovat pro vyzkoušení betaverze.

Buildabrand

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Petr Reichl z TechStars: Investice, Klip a česká klika

Pomalu jsme se přehoupli do druhé půlky našeho působení v TechStars a celý tým se začíná soustředit na závěrečný Demo Day, na kterém představíme investorům Piictu a zároveň tím ukončíme naše působení v nejslavnějším technologickém inkubátoru na světě. Co se od posledně událo nového? Jako vždycky leccos.
Přečtěte si více

Umíte poznat rakovinu prsu? Projekt Loono naučí jak. Spolu s Prasečí kejdou ovládl Hub MashUp

Naše planeta je sice modrá, ale pitné vody je na ní zhruba tak 1 procento. Dost málo na to přežít dalších pár století. Naštěstí si to občas někdo uvědomí a chce s tím něco udělat. Třeba Michal Výzkumného technologického institutu, který rozjel projekt Pitná voda z prasečí kejdy. Prezentoval ho spolu s devítkou dalších nadějných podnikatelů ve čtvrtek na 23. MashUpu v pražském Hubu.