Brněnský ROI Hunter dostane pokročilé marketingové nástroje i k malým e-shopům

Brněnská firma ROI Hunter se může pochlubit něčím, o čem se běžným českým startupům může leda zdát. Spolupracuje jak s Facebookem, tak i s Googlem. Výsledkem této spolupráce je řešení, které malým a středním e-shopům nabízí možnost využívat pokročilých marketingových technik, na něž by menší hráči na trhu zpravidla neměli šanci dosáhnout.

Obrat světového e-commerce se má do tří let téměř zdvojnásobit a velkou měrou k tomu má přispět boom malých a středních internetových obchodů. Právě na ně firma ROI Hunter se svým řešením ROI Hunter Easy cílí.

Startup při vývoji svého produktu vycházel ze statistiky, že pouhé 1 % návštěvníků e-shopu při své první návštěvě skutečně nakoupí. Největší výzva tedy dle ROI Hunteru nespočívá v lákání nových návštěvníků, ale především v oslovení těch, kteří již do internetové prodejny dorazili a třeba měli dokonce zboží v košíku.

ROI Hunter Easy je nástroj, který umožňuje cílit reklamu právě na tyto návštěvníky e-shopu, kteří nenakoupili, a napříč webem jim připomínat produkt, o který na daném e-shopu projevili zájem. Tato metoda remarketingu je dle firmy desetkrát účinnější než ostatní běžné postupy.

Využívání podobného marketingového řešení je za normálních okolností velice drahé a náročné na implementaci. ROI Hunter se však chlubí tím, že k implementaci jeho řešení není potřeba žádných marketingových dovedností a celý proces nasazení nástroje na e-shop je bleskově rychlý. Na nasazení nástroje na e-shop údajně stačí minuta vašeho času, protože spočívá pouze v instalaci pluginu, napojení na Google AdWords a ve spuštění samotné kampaně. Klíčovou výhodou ROI Hunter Easy je ale především to, že je zcela zdarma.

„Pro své koncové uživatele je služba zdarma, a to díky Googlu. ROI Hunter Easy mu totiž pomáhá rozvíjet roztříštěný segment drobných inzerentů, jenž by jinak sám spravoval jen obtížně. To, že můžeme po Facebooku spolupracovat i s Googlem, je pro nás skvělá zkušenost. Je jen málo firem na světě, které mají možnost takto úzce spolupracovat s oběma technologickými giganty zároveň,“ komentuje situaci Karel Tlusťák, CEO ROI Hunteru a sesterské agentury Business Factory.

S Facebookem tým Karla Tlusťáka úzce spolupracuje již od roku 2009. Původně brněnský startup nyní zaměstnává po celém světě již více než 120 odborníků. Kromě České republiky působí startup také v Brazílii, Egyptě, Spojených Arabských Emirátech nebo v Polsku. Zatím poslední pobočku otevřel ROI Hunter letos v Singapuru.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Liga na ochranu internetu přichází, oficiálně od čtvrtka

Už tento týden, ve čtvrtek 19. července, začne fungovat ambiciózní projekt Internet Defense League. Jeho cílem je propojit velké i malé weby a jejich návštěvníky do jedné velké sítě, skrze níž bude možné v případě nouze vyslat signál a vydat se do boje za svobodu internetu. A co víc, otevřená inspirace Batmanem a internetovými memy nadchne každého geeka.