Technologický titul Red Herring má bohatou historii a začínal už v roce 1993, tehdy ještě jako papírový magazín. V roce 2007 vyšlo poslední papírové vydání a magazín od té doby funguje pouze online. Od roku 1996 také pravidelně pořádá soutěž nadějných startupů, ve které se v minulosti prosadily firmy dnes celosvětově známé, například Google, Facebook, Yahoo, YouTube, Skype, Twitter či v roce 2011 čeští Socialbakers.
V lokální kategorii top 100 nejnadějnějších startupů z Evropy v roce 2013 se nyní prosadil také český projekt Brand Embassy Víta Horkého, Damiána Brhela a Martina Ježka. Úspěch v kategorii Red Herring Europe 2013 dává Brand Embassy také možnost dostat se do užšího globálního výběru, který bude proveden později během letoška z celkem 300 společností umístěných v lokálních kategoriích top 100 startupů Evropy, Ameriky a Asie.
“Vybrat startupy s největším potenciálem růstu není nikdy jednoduché. Letos jsme hodnotili stovky kandidátů z celého kontinentu a seznam finalistů jsme na vítěznou TOP 100 zúžili až po dlouhé diskusi. Uspět v soutěži je každým rokem obtížnější, ale společnost Brand Embassy ukázala vizi, nadšení a inovativní přístup a splnila tak parametry pro vítězství v Red Herring,” řekl k úspěchu českého projektu Alex Vieux, vydavatel a CEO Red Herring.
Porota magazínu Red Herring posuzuje přihlášené startupy ve více než 20 kategoriích ve třech soutěžních kolech, z nichž v každé lokální kategorii posuzují každoročně 800 až 1400 společností, ze kterých po pečlivém zhodnocení vykrystalizuje výsledná stovka. Posuzuje se mimo jiné míra specializace, mezinárodní působnost, potenciál růstu či technologická úroveň.