Brand Embassy kupuje Beepl, jeden z projektů Credo Ventures

Tahle zpráva má na sobě napsáno “česká” od shora až dolů. Původem česká a nyní oficiálně britská společnost Brand Embassy, jeden z projektů prvního ročníku StartupYardu, koupila nepříliš úspěšný startup Beepl, do kterého investoval český venture fond Credo Ventures. Propojením obou technologií chce Brand Embassy zefektivnit a rozšířit možnosti svého nástroje. Cena akvizice zveřejněna nebyla.

Startup Beepl byl založen v minulém roce a spuštěn tento rok v lednu, nikdy ale neměl zrovna na růžích ustláno. Přestože se mu loni v létě podařilo získat investici 400 tisíc dolarů od Credo Ventures, už letos v březnu ho opustil CEO a jeden z autorů serveru TechCrunch, Steve O’Hear. Společnost spolu s ním zakládali také Pete Harris a Jan Paricka, na poli inteligentního zodpovídání dotazů se měla postavit jménům jako je Quora nebo Answers.com. Už nějakou dobu ale služba nefungovala směrem k běžným uživatelům a nyní jsou její stránky přesměrovány na web nového majitele, společnosti Brand Embassy. Ta o akvizici již informovala na svých stránkách a prodeji se také věnoval TechCrunch.

“Jsme nadšení z nových možností, které Beepl pro Brand Embassy přinese. Zapojením technologie Beepl se staneme prvním produktem na trhu po celém světě s automatizovaným tagováním, přiřazováním a behaviorálním učením na základě významu uživatelských komentářů napříč celým sociálním webem,” komentoval to Vít Horký z Brand Embassy. Jeho společnost nabízí sofistikovaný monitoring diskuzí na internetu s cílem umožnit lepší komunikaci se zákazníky, mezi klienty již patří Vodafone, Telefónica O2, AVG či Johnson & Johnson.

“Věříme, že technologie Beepl mění způsob, jakým lidé hledají odpovědi na webu. Propojení s Brand Embassy znamená, že můžeme lépe pomáhat značkám komunikovat s jejich zákazníky, což je velice vzrušující příležitost,” řekl k prodeji Ondřej Bartoš z Credo Ventures. Horký se zatím nevyjádřil k tomu, zda někdy budou oživeny funkce Beepl směrem k běžným uživatelům, příliš bychom na to ale nesázeli.

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Deník českého social gaming developera: Jak monetizovat

V naší sesterské společnosti Falanxia vyvíjíme již pěknou řádku měsíců jednu z prvních velkých sociálních Facebook her v regionu - virtuální bar Bzoonk Bar. Rozhodli jsme se, že je na čase podělit se o zajímavé detaily formou neškodného a snad i přínosného selfproma. V první části na téma product placementu, reklamy a prodeje virtuálního zboží.