Bonami, Designeros, Nenalezena.cz. Videa z pátého Startupcampu

Rekordní návštěvnost a několik zajímavých témat přinesl v pořadí už pátý Startupcamp Praha, nejlepší příležitost jak jednou do měsíce zajít na pivo se zajímavými lidmi. Díky přednáškám na téma Bonami a Designeros se velká část večera točila kolem moderního designu a pitche pak představily mimo jiné zajímavý způsob, jak využít chybové stránky 404 na svém webu pro dobrou věc.

Přestože “patnáctiminutová” prezentace Vaška Štrupla z Bonami.cz nakonec trvala 25 minut, bylo vidět, že by měl o čem vyprávět ještě jednou tak dlouho. Kromě představení své nové služby a postřehů z fungování a prodeje H1.cz se zaměřil na to, jak uvažuje podnikatel po prodeji firmy, jak těžké je znovu začít pod tlakem předchozího úspěchu a jak si správně vybrat novou příležitost.

Parta kolem projektu Designeros na sebe poprvé výrazněji upozornila loňským úspěchem před porotci amerického US MAC, který jí vynesl několikatýdenní pobyt v Silicon Valley s vydatnými možnostmi navazování kontaktů. Právě o téhle zkušenosti vyprávěla vyslankyně tříčlenného týmu Nela Sotonová.

Pestrá byla také trojice krátkých pitchů. Jiří Kopsa představil novou službu Tapomat, volně navazující na projekt Proactify z prvního běhu StartupYardu, kterému se nakonec nepodařilo prosadit navzdory seed investici od Jana Barty. Olda Neuberger ukázal svůj dobročinný nápad Nenalezena.cz, lokalizovanou variantu projektu NotFound.org využívající chybové stránky 404 k propagaci neziskových organizací a hledání ztracených dětí. Trochu jiný pohled mladé firmy, která dělá vše od zakázkového vývoje složitých IT systémů až po vlastní aplikace a roboty, přinesl Martin Čurda z Quanti, kteří vyrostli v inkubátoru InovaJET.

No a my všichni se uvidíme zase příště, poslední únorovou neděli. Sledujte Startupcamp Praha na Facebooku a o nic nepřijdete.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Lidskásíla.cz: Startup, který teď poletí. Aspoň podle Tomáše Čupra. Do firmy investoval miliony

Online platforma LidskáSíla.cz získala miliony jako investici do svého rozvoje. A to dva měsíce po startu svého provozu. Podíl si koupil Tomáš Čupr přes investiční společnost Bizthusiasm a polský investor, který ale nechce být zveřejněn. Služba se chystá na rozšíření, do 2 let by chtěla naplno vytížit přes 2000 profesionálů.