blueKiwi: zjistěte, co si o vás zákazníci myslí

Sociální sítě, blogy a nejrůznější fóra jsou často zdrojem důležitých referencí, o kterých firmy nemají ani ponětí. Francouzská společnost s poutavým názvem blueKiwi je dokáže nejen najít a roztřídit, ale také z nich vytahat to opravdu podstatné pro další strategii.

Abychom parafrázovali klasiku od BESIPu: o firmách koluje množství polopravd, omylů a mýtů, a bohužel, někteří zákazníci se podle nich řídí. Naštěstí je tu řešení, které dkáže zákaznickou komunikaci kontrolovat. Již delší dobu fungující start-up blueKiwi začal v rámci expanze nabízet některé ze svých služeb zdarma. Především umožňuje spojit veškerou vnější komunikaci týkající se firmy do jednoho kanálu a dál s těmito informacemi pracovat.

Na každém šprochu…

Všechny relevantní informace proudící skrze Facebook, Twitter, RSS vlákna a další média systém automaticky roztřídí a formou diskuzních fór sbírá nejen kritiku, ale i další zajímavé myšlenky a názory uživatelské základny, které často zbytečně zapadnou. Podstatné je, že blueKiwi jde ještě o jeden krok dál a v rámci svého softwaru nabízí integrovaného poradce, který má mimochodem vlastní virtuální identitu a jmenuje se Alice.

Alice pak na základě získaných informací vytváří konkrétní doporučení pro své skutečné kolegy, kteří mají firemní komunikaci a práci se zpětnou vazbou na starosti. Nápady se tak nemají jen vršit v hlubinách systému, ale výsledkem je filtrování podstatných ohlasů a přínosných myšlenek a jejich skutečné začlenění do firemní politiky. Pravda, nebude to asi vždycky zrovna příjemné čtení, ale alespoň jde o skutečné názory v jejich pravé podobě.

Via TC, VB

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jak beztrestně střídat židle ve firmách a jak tankovat vodu z kohoutku kdekoliv: Nápady, které se zapsaly na aktuálním Hub MashUpu

Někdy stačí prostě se naštvat – a máte podnikatelský nápad. Takhle to aspoň bylo u vítěze aktuálního hubího MashUpu, který razí heslo "Věříme, že typický Čech nemusí v budoucnu jen nadávat u piva". A zametá s bordelem. Jiný nápad zase prezentoval pro Pražáky aktuální téma číslo jedna – kohoutkovou vodu. Pro ty, kteří v ní stále věří, hodlá připravit svět, kde je dostupná na požádání… Odvážným se zkrátka meze nekladou. Jak ještě vypadal čtvrteční večer v pražském Hubu na už 24. MashUpu?