blueKiwi: zjistěte, co si o vás zákazníci myslí

Sociální sítě, blogy a nejrůznější fóra jsou často zdrojem důležitých referencí, o kterých firmy nemají ani ponětí. Francouzská společnost s poutavým názvem blueKiwi je dokáže nejen najít a roztřídit, ale také z nich vytahat to opravdu podstatné pro další strategii.

Abychom parafrázovali klasiku od BESIPu: o firmách koluje množství polopravd, omylů a mýtů, a bohužel, někteří zákazníci se podle nich řídí. Naštěstí je tu řešení, které dkáže zákaznickou komunikaci kontrolovat. Již delší dobu fungující start-up blueKiwi začal v rámci expanze nabízet některé ze svých služeb zdarma. Především umožňuje spojit veškerou vnější komunikaci týkající se firmy do jednoho kanálu a dál s těmito informacemi pracovat.

Na každém šprochu…

Všechny relevantní informace proudící skrze Facebook, Twitter, RSS vlákna a další média systém automaticky roztřídí a formou diskuzních fór sbírá nejen kritiku, ale i další zajímavé myšlenky a názory uživatelské základny, které často zbytečně zapadnou. Podstatné je, že blueKiwi jde ještě o jeden krok dál a v rámci svého softwaru nabízí integrovaného poradce, který má mimochodem vlastní virtuální identitu a jmenuje se Alice.

Alice pak na základě získaných informací vytváří konkrétní doporučení pro své skutečné kolegy, kteří mají firemní komunikaci a práci se zpětnou vazbou na starosti. Nápady se tak nemají jen vršit v hlubinách systému, ale výsledkem je filtrování podstatných ohlasů a přínosných myšlenek a jejich skutečné začlenění do firemní politiky. Pravda, nebude to asi vždycky zrovna příjemné čtení, ale alespoň jde o skutečné názory v jejich pravé podobě.

Via TC, VB

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Průvodce českými startupy: eM Client

Pro další díl pravidelné rubriky Těchinternetů, která představuje aktuální projekty domácích průkopníků internetu, jsme posbírali informace o službě eM Client. Čeští vyzyvatelé Outlooku právě dokončují kolo angel investic pro svou novou americkou pobočku a tak určitě neuškodí podívat se na jejich aktivity blíže.
Přečtěte si více

Jaké byly a co nám daly londýnské Start-up Games

V září se v londýnském Tech City Hackney House konala spektakulární akce pořádaná investiční organizací UK Trade & Investment a podporovaná asociací Start-up Britain. Na akci nechyběl ani český projekt Camcada, který se snaží uskutečnit sen o nejjednodušším streamování na světě. Postřehy a zkušenosti za celý tým shrnula Elena Shubik.
Přečtěte si více

Projekt IdeasWatch se chystá na expanzi do Británie

Původem český server IdeasWatch na sdílení podnikatelských nápadů ohlásil expanzi do Velké Británie. Spolupráce s britským partnerem přinese další investice do vývoje webu, silnější marketingovou propagaci mezi anglicky mluvící populací a tedy i větší množství inspirativních startup nápadů.