Blekko hlásí milion vyhledávání denně

Pouhé tři měsíce po svém spuštění se kontextový vyhledávač Blekko vyšplhal na milion vyhledávacích dotazů denně. Především díky silné opoziční filozofii a velmi aktivnímu marketingu.

Právě toto číslo je spodní hranicí návštěvnosti, při níž by Blekko mělo být schopno být dlouhodobě finančně v plusu. Je však otázkou, zda s monetizací Blekko bude chtít začít již nyní, či zda se zatím bude nadále soustředit pouze na růst. Nedávná investice herce Ashtona Kutchera do startupu ve výši 200 tisíc dolarů by měla společnosti zajistit mediální pozornost, především díky přístupu k jeho více než šesti milionům fanoušků na Twitteru.

Na překonání milionové hranice v počtu vyhledávání se podílelo několik set tisíc unikátních návštěvníků, velcí hráči jsou však stále v nedohlednu – Google vyhledá každý den tisícinásobek toho, co Blekko.

Via Mashable, TNW, BI

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Startupové prostředí dospívá, proto začalo zajímat i banky, říká šéf J&T Ventures

Rizikový fond J&T Ventures nedávno oznámil první dvě investice za celkem téměř 20 milionů korun a co nevidět oslaví své první narozeniny. Na spadnutí jsou další dvě investice do firem s českými zakladateli a ještě letos by mělo být jasno také o osudu chystaného navazujícího fondu, který má být ještě větší než ten aktuální s téměř 70 miliony korun.
Přečtěte si více

Rok fungování Rohlik.cz v datech: Desetitisíce zákazníků, dvouciferný růst každý měsíc. Podívejte se na infografiku

Do segmentu online prodeje potravin vstoupil Rohlik.cz před rokem, za ten čas využili jeho služby desítky tisíc lidí. V létě získal investici v desítkách milionů korun, když se spoluvlastníkem stala logistická společnost HOPI a kromě Prahy začal rozvážet taky v Brně. TyInternety vám přinášejí přehled faktů, které společnost při příležitosti prvního výročí zveřejnila. Ukazují nejen data o firmě, ale tak trochu i o českém online zákazníkovi.