Bazarobot sehnal dva investory – Martina Kasu a Adama Kurzoka

Řády vyšších statisíců, konkrétnější nebudeme. Investice má pomoci rozjetému Bazarobotu v přechodu do černých čísel.

Hradecký startup funguje krátce. Ostrý provoz spustili koncem loňského listopadu. Rozjel se ale slušně.  Ze všech přijatých položek, kterých se svezly tisíce, se jich úspěšně prodá 77 %, doteď v řádech stovek tisíc korun. Nejvíc jde na odbyt elektronika, hry, DVD, kuchyňské spotřebiče a sportovní vybavení. Úspěšný rozvoj potvrzuje i fakt, že jeho tým se rozrostl již na 8 členů a v nejbližší době se bude z kapacitních důvodů stěhovat do větších skladových prostor.

„Byl jsem v kontaktu s celkem třinácti investory, z nichž se Martin i Adam projevili jako nejakčnější. Zároveň poskytují “smart money”, tedy zkušenosti a kontakty, což byl přesně náš záměr, takže nebylo nad čím přemýšlet. Obchod jsme díky tomu úspěšně dotáhli ještě do konce roku 2013,“ tvrdí spoluzakladatel Bazarobota Lubor Nosek.

I my sledujeme Bazarobota od jeho začátků a koneckonců pitchovali i na srpnovém StartupCampu.

„S kluky jsme si padli do oka už v letním StartupYardu a od té doby jsme v kontaktu. Pro mě je to investice zejména do zkušeného týmu s možností také něčím přispět,” odůvodňuje svůj vstup do projektu Adam Kurzok (ex Lunchtime.cz a Pizzatime.cz). Podobně vidí budoucí spolupráci i Martin Kasa: „Bazarobot velmi dobře strategicky zapadá mezi zájem mých investic, jelikož je spojením obchodu, logistiky a internetu. Majitele jsem sám oslovil a velmi mě potěšilo jejich technologické zázemí. Mimo finanční investice chci projektu pomoci ve výše zmíněných oborech svými zkušenostmi.“

Cílem pro letošní rok je prodat více jak 30 tisíc kusů zboží a výhledově expandovat i do jiných středoevropských zemí.

Total
0
Shares
Další články