Badgeville změní každou stránku ve hru

Praktický nástroj ke zvýšení zapojení uživatelů přináší startup Badgeville. Po jednoduchém vložení do stránky nabídne nástroje, které čtenářům umožní získávat reputaci, odznaky a další typy odměn a tím je motivují k vyššímu zapojení a rozšiřování povědomí o stránce. Nezbytností je také přítomnost detailních analytických nástrojů.

Každý vydavatel jistě čas od času přemýšlí nad tím, jak zvýšit zapojení a loajalitu svých návštěvníků. Na výběr je celá řada marketingových nástrojů, některé lepší a jiné zase horší. Nová platforma Badgeville se řadí svým nápadem a provedením mezi ty lepší. Pracuje tak, že čtenářům nabízí za aktivitu různé odměny, od měření reputace, přes úrovně, odznaky či status, až po udílení bodů a další možnosti.

Velkou výhodou je možnost volby pro integraci produktu. Pokud vydavatel zvolí systém nastavitelných widgetů, je implementace do stránky jednoduchá tak, že by ji měl zvládnout i člověk bez hlubších technologických znalostí. Mezi widgety patří například stream aktivity, žebříčky, osobní profily, porovnávání aktivity přátel a dále různé speciální moduly. Naopak pomocí API, která je k platformě k dispozici, může dojít k daleko hlubšímu a propracovanějšímu propojení tam, kde o to vydavatel stojí a má na to prostředky a lidi (či znalosti).

Facebook a Twitter v základní výbavě

Všechny widgety mají široké možnosti nastavení co se týče aktivit, které chce vydavatel u čtenářů odměňovat. Sdílení, značkování, nahrávání vlastního obsahu, komentování nebo pouhá návštěva stránky, z těchto všech a i dalších možností může vydavatel vybírat. Přes API jsou potom možnosti ještě daleko širší.

Celá platforma je zároveň propojena s Facebookem a Twitterem, což slibuje přivedení nových návštěvníků. Ve chvíli, kdy uživatel dosáhne nějaké mety, například postoupí na další úroveň nebo získá odznak, může tuto událost sdílet na obou sociálních sítích a získat tak body navíc. Vychytávkou je využití sítí pro “graf přátel”, kde může čtenář porovnávat vlastní aktivitu s aktivitou svých sociálních kontaktů a následně s nimi soutěžit o to, kdo bude lepší.

Ke všem funkcím jsou poté k dispozici analytické nástroje, kde může vydavatel činnost uživatelů sledovat a vyhodnocovat. Cílem Badgeville tak není nic menšího, než zvýšit a ovlivnit aktivitu uživatelů a jejich zapojení, přitáhnout nové návštěvníky a motivovat stávající, aby dobrovolně rozšiřovali povědomí o stránce. Systém využívá například The Next Web, SlideShare, prý se k jeho implementaci chystá i TechCrunch.

Via Mashable

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Proč byste měli zvážit účast na WebExpo Startup Camp

Už jen do konce tohoto týdne se lze přihlašovat na týdenní inovativní Startup Camp. A protože ještě několik míst zbývá, stále se nabízí možnost strávit jeden letní týden prací na projektech podle metodologie lean startup ve společnosti dalších startupistů a řady mentorů. A kdo chce, může podle organizátorů zaskočit i jen "na čumendu".
Přečtěte si více

Máte zahraniční ambice? Silicon Valley Startup Camp nesmíte minout

Americká organizace US MAC zaměřená na podporu firem, které mají zájem uspět v USA i jinde ve světě, pořádá v Praze bootcamp pro české projekty. Kromě tří intenzivních dnů s americkými investory a mentory je možné dostat se až na několik měsíců do programu v Silicon Valley a získat vydatnou podporu při budování obchodních kontaktů.