2Fresh Ideas nabízí startupům peníze i celý svůj tým

Digitální agentura rozjela projekt pro startupy. Nabízí službu, na kterou zatím žádný místní inkubátor ani akcelerátor nemá.

Přijďte k nám, dáme vám peníze a k tomu vám pomůžeme. A když říkáme, že pomůžeme, tak opravdu pomůžeme. Tohle je ve zkratce hlavní sdělení projektu 2FRESH Ideas. Kluci se po deseti letech úspěšného provozu digitální agentury rozhodli rozšířit záběr.

Startup u nich dostane nejen pomoc zakladatelů 2FRESH, ale i podporu jejich padesátihlavého týmu. Vývoj a všechno pak přeci jenom dostane úplně jinou dynamiku. Jako první zkouší možnosti nového projektu firmy smsticket a interní projekt Costlocker.

Costlocker jenom ukazují, že agenturám jejich byznys nestačí a chtějí víc. Ne nadarmo se říká, že další vlna startupů přichází právě z digitálních agentur. Každopádně, do kanceláří na Strossmayerově náměstí se ale ještě jeden nebo dva startupy vejdou.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Webnode investuje 1,5 milionu do českého startupu Survio.com

Společnost Webnode AG, provozovatel mezinárodně úspěšné služby Webnode.com, investuje 1,5 milionu korun do služby Survio.com. Ta umožňuje jednoduchou tvorbu internetových dotazníků či marketingových průzkumů a okamžité sledování on-line výsledků přímo v internetovém prohlížeči. Webnode získá ve společnosti Survio podíl 35 procent.