Zynga ve třetím čtvrtletí tratila, akcie šly přesto nahoru

Po společnostech jako Google, Facebook či Yahoo ukázala výsledky hospodaření také problémová Zynga, tvůrce Farmville a dalších slavných sociálních her. Nejen odchod přebytečných zaměstnanců, ale i vyšší příjmy než se očekávalo měly pravděpodobně na svědomí, že její akcie si včera po uzavření burz polepšily.

Zynga včera oznámila čtvrtletní výsledky, a jakkoliv asi svým investorům poslední měsíce příliš radost nedělá, tentokrát je spíš potěšila. Překonala totiž očekávání analytiků o pětinu, když zaznamenala příjmy 317 milionů dolarů, zatímco odhady Wall Street čekaly 256 milionů. Podle GAAP účtování přesto společnost ztratila 7 centů na akcii, podle non-GAAP, ve kterém se nepočítají jednorázové náklady spojené s odměňováním zaměstnanců akciemi společnosti, byly příjmy společnosti vyrovnané s výdaji a v přepočtu na akcii tak byly její příjmy nulové.

Vzestup akcií nicméně ovlivnily hlavně další dvě zprávy. Předně, Zynga investuje 200 milionů dolarů do výkupu svých akcií, aby snížila jejich množství na trhu a tím omezila nabídku a zvrátila dlouhodobý pokles jejich ceny. Za druhé pak společnost oznámila partnerství s bwin, gibraltarskou sázkovou kanceláří a provozovatelem online hazardních her. Díky tomuto partnerství by Zynga měla v první polovině roku 2013 spustit ve Velké Británii na 180 hazardních her, ve kterých hráči budou moci hrát s ostatními o skutečné peníze.

Trhy tyto zprávy přijaly s povděkem, akcie po konci obchodování stouply o 16 procent na 2,47 dolaru. Kolem této ceny se s lehkým poklesem v řádu centů prozatím drží také během prvních minut dnešního obchodování, které začalo v půl čtvrté našeho času. Aktuální vývoj akcií můžete sledovat například zde.

Via TC

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Co o komunikaci na Facebooku říká 10 příspěvků s nejvíce Like

Společnost Track Social se podívala na příspěvky více než 10 tisíc značek a sestavila žebříček deseti příspěvků, které v červenci od uživatelů dostaly nejvíce Like. Odkazy na olympiádu byste mezi nimi hledali marně, potvrdilo se ale několik úspěšných strategií. Například že obrázek je základ, bez emocí to nejde a rozhodně byste se neměli bát si fanouškům o Like říct.