Zynga je dvakrát větší než Twitter (a vykazuje zisk)

O gigantu her pro sociální sítě, Zynga, jsme psali již několikrát. Po fenomenálním úspěchu FarmVille je na tom Zynga ještě lépe, než kdy předtím a zdá se, že ji v dohledné době nic nemůže zastavit.

V tomto týdnu se počet uživatelů her od Zynga přehoupl přes 100 miliónů, což je téměř polovina z celkového počtu uživatelů Facebooku. Již zmiňovaný FarmVille se blíží 35 miliónům aktivních uživatelů (měsíčně), což je vzhledem ke spuštění hry na začátku letošního léta extrémně dobrý výsledek. FarmVille hraje denně 12 miliónů lidí.

Zynga utratila za reklamu na FarmVille přes 1 milión USD, což je ale vzhledem k úspěchu hry velice rozumné číslo. Koneckonců, u velkých filmových hitů spolknou reklamní výdaje řádově vyšší sumy.

Co se týče aktivních uživatelů každý měsíc, Zynga vlastní čtyři ze sedmi top her na Facebooku a pět z 25 nejúspěšnějších titulů.

Větší než Twitter

Abychom se na situaci podívali s odstupem, pojďme srovnat uživatele Zyngy a Twitteru – Twitter má měsíčně 45 miliónů uživatelů, Zynga je na tedy více než dvakrát úspěšnější se svými hrami. Ze všeho svého trafficu navíc Zynga získává nezanedbatelné zisky, nejvíce jdou ale na dračku virtuální předměty. Jejich síla začíná být stále znatelnější – předpovědi zisku Zyngy za rok 2009 začínají na konzervativních 100 miliónech USD, nejspíše tedy půjdou ještě výš.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Digitální deníky AVG: Mají mladí Češi kostlivce ve skříni?

V pořadí již šestý díl zajímavého seriálu studií o chování spotřebitelů na internetu z dílny AVG nese název Digitální kostlivec ve skříni. Zabývá se způsobem, jak internet a sociální sítě využívá mladá generace lidí ve věku 18 až 25 let, a to s ohledem na to, jak jejich současné chování může ovlivnit jejich budoucnost.