Zynga je dvakrát větší než Twitter (a vykazuje zisk)

O gigantu her pro sociální sítě, Zynga, jsme psali již několikrát. Po fenomenálním úspěchu FarmVille je na tom Zynga ještě lépe, než kdy předtím a zdá se, že ji v dohledné době nic nemůže zastavit.

V tomto týdnu se počet uživatelů her od Zynga přehoupl přes 100 miliónů, což je téměř polovina z celkového počtu uživatelů Facebooku. Již zmiňovaný FarmVille se blíží 35 miliónům aktivních uživatelů (měsíčně), což je vzhledem ke spuštění hry na začátku letošního léta extrémně dobrý výsledek. FarmVille hraje denně 12 miliónů lidí.

Zynga utratila za reklamu na FarmVille přes 1 milión USD, což je ale vzhledem k úspěchu hry velice rozumné číslo. Koneckonců, u velkých filmových hitů spolknou reklamní výdaje řádově vyšší sumy.

Co se týče aktivních uživatelů každý měsíc, Zynga vlastní čtyři ze sedmi top her na Facebooku a pět z 25 nejúspěšnějších titulů.

Větší než Twitter

Abychom se na situaci podívali s odstupem, pojďme srovnat uživatele Zyngy a Twitteru – Twitter má měsíčně 45 miliónů uživatelů, Zynga je na tedy více než dvakrát úspěšnější se svými hrami. Ze všeho svého trafficu navíc Zynga získává nezanedbatelné zisky, nejvíce jdou ale na dračku virtuální předměty. Jejich síla začíná být stále znatelnější – předpovědi zisku Zyngy za rok 2009 začínají na konzervativních 100 miliónech USD, nejspíše tedy půjdou ještě výš.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Data orgasmus, Miloš Endrle a StartupYard

Startupisté, marketéři, šéfové korporací, novináři. Těm všem je vtloukáno do hlavy, že dneska se musí všechno měřit a vyhodnocovat. Z koho si na českém internetu vzít příklad při budování vlastního byznysu postaveného na datech? I tomu se v dnešním speciálním datovém dvojblogu věnuje hostující Petr Šimeček z Kebooly.