Zynga i Playdom nabízejí předplacené karty

Předplacené karty budou k dostání na více než 150 000 prodejních místech. Předplacenou kartu si může koupit kdokoliv a dá se předpokládat, že pro sociální herní sítě je to prostředek k získání (a monetizaci) především mladších uživatelů, kteří nemusí mít vlastní platební kartu. Z předplacené karty si kredit proměníte na virtuální měnu třeba pro Mobsters, nebo Sorority Life (dvě největší hry od Playdomu).

Gigant mezi podniky zaměřenými na tvorbu online her pro komunitní weby, společnost Zynga, oznámila, že se spojí s InComm pro vlastní sadu předplacených karet. Není náhodou, že obě největší společnosti sociálně herního byznysu oznámily informaci o předplacených kartách takřka současně. Obě konkurenční společnosti se předhánějí v novinkách a Zynga dokonce podala na Playdom žalobu za kradení výrobních tajemství. Ostatně, u Zyngy to není jediný soudní proces.

mobster

I přes veškeré spory s konkurencí si Zynga na trhu prokousala svojí cestičku a vede se jí více než dobře. To potvrzuje i jiná informace: Zynga vydělává na prodeji virtuálního zboží a reklamy u svých her každý den přes půl milionu dolarů. Za letošní rok chtějí celkově překonat hranici 200 milionů dolarů a příští rok zaútočit ještě před vstupem na burzu na hranici milionu dolarů v příjmech za den.