Zpravodajské aplikace znovu rostou, i díky lepší propagaci

Zatímco dřív Facebook do News Feedu vkládal trendující články ze zpravodajských aplikací po jednom, a tyto aplikace co do počtu uživatelů pomalu klesaly, nový formát si vede podstatně lépe. Obsahuje dva články, s tím, že další dva se uživateli zobrazí po rozkliknutí upoutávky. Díky tomu je nový formát podstatně vtíravější a uživatelé jej s vyšší pravděpodobností jednoduše nepřeskočí, jako to dělali dřív.

Nová podoba upoutávky Trending Articles

Důkazem budiž, že během prvního srpnového týdne začalo několik aplikací opět růst. Mezi těmi, které během července klesaly, ale nyní rostou, jsou Yahoo Social Bar a Washington Post Social Reader. Navíc se růst zrychlil i menším aplikacím, které v předchozích měsících stagnovaly nebo mírně rostly, například NBC News, Mashable, Wall Street Journal nebo CNN.

NBC News

Sociální čtení článků na Facebooku vykazuje od počátku vysoký zájem čtenářů a už první výsledy z loňského prosince mluvily o milionech uživatelů, které se takto zpravodajským serverům podařilo získat. V případě Guardianu, který poskytl i podrobná čísla, to například v únoru byly 4 miliony lidí. Později se objevily obavy, zda uživatelé časem nezačali ztrácet zájem, prozatím se ale zdá, že je hrozba úpadku zažehnána.

Via AF, IF