Záložková funkce Save umožní ukládat si obsah z Facebooku

Každý známe chvíle, kdy narazíme na zajímavý obsah na Facebooku, ale prostě nemáme čas jej studovat. Sociální síť naštěstí včera uvedla dlouho připravovanou a testovanou funkci Save, která umožní uložit si zajímavé odkazy, události, místa a další obsah na později.

Ne vždy, když jsme na Facebooku, máme čas dopodrobna zkoumat všechno zajímavé, co zde objevíme. Někdy jen rychle projedeme pár nejnovějších příspěvků při čekání na tramvaj či přátele, někdy chceme v práci přijít na jiné myšlenky, ale nemůžeme si dovolit investovat víc než několik minut. Pro ty chvíle, kdy se naše pozornost musí nutně upírat jinam, ale na Facebooku objevíme příspěvky hodné dalšího zkoumání, skvěle poslouží novinka Save.

Ukládat lze samozřejmě odkazy, ale nejen je, funkce bude fungovat i pro místa, události, filmy, televizní pořady a hudbu. Seznam uložených položek je soukromý, kromě vás jej nikdo neuvidí. Ukládat půjde na mobilech i na webu, všechny uložené položky budou samozřejmě dostupné z obou typů zařízení. Na rozdíl od specializovaných aplikací typu Pocket nová funkce Facebooku nepřednačítá obsah uložených odkazů pro offline použití.

introducingsave

Facebook bude uživatelům uložené položky připomínat v news feedu, kde se čas od času objeví nový widget, který bude obsahovat nabídku uložených odkazů.

Společnost funkci poprvé testovala již před dvěma lety v aplikacích pro iPhone a iPad, od té doby provedla několik navazujících experimentů, například v listopadu 2013. Poslední známý test proběhl podle TechCrunche letos v březnu. Právě na jeho základě pravděpodobně došlo ke spuštění, poslední test totiž představenou podobu funkce nejvýrazněji připomíná svým designem.

Funkci Facebook pro celou svou miliardu a čtvrt uživatelů spustí postupně během několika následujících dní.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

AP začala svůj Twitter účet dvakrát denně pronajímat Samsungu

Uživatelům pravidly svázaného Facebooku to možná připadá jako sci-fi, ale majitelé účtů na Twitteru mohou se svými profily nakládat poměrně volně a nechat si platit za to, že budou někomu dělat reklamu. V těchto dnech se o tom přesvědčí i 1,5 milionu následovníků agentury AP, nadšení z toho však moc nejsou.