Zatímco loni v prosinci spustil Twitter program Ads for Good, speciální fond, ze kterého přispívá reklamou zdarma neziskovým organizacím, aby jim pomohl dosáhnout jejich cílů, letos je pomoc mnohem přesněji cílená. Prosincový charitativní projekt se jmenuje Tweet4Good a v jeho rámci Twitter daruje reklamu v hodnotě až 20 tisíc dolarů Červenému kříži (@RedCross). Nebude to ale jen tak, uživatelé musí Červenému kříži trochu pomoci.
Twitter totiž jako podmínku stanovil, že daruje jeden dolar za každý tweet, který bude až do 31. prosince obsahovat hashtag #Tweet4Good. Celkem se zúročí až 20 tisíc tweetů, přesně tolik jich tedy je potřeba, aby Twitter přispěl Červenému kříži maximální částkou.
Kolik z vytyčené částky již uživatelé Červenému kříži zařídili můžete sledovat na speciální stránce. Obsahuje nejen nabíhající indikátor průběhu sbírky, ale také tlačítko, s jehož pomocí lze tweet rovnou odeslat. Najdete zde také odkazy na profily uživatelů, kteří již tweetem přispěli. V minulosti Twitter přispěl pomocí reklamy zdarma na problematiku sahající od čisté vody pro obyvatele chudých oblastí světa, přes podporu nemocných s rakovinou až po pomoc obětem hurikánu Sandy ve zcela nedávné době.
Via Twitter