Za každý hashtag #Tweet4Good dá Twitter dolar na reklamu pro Červený kříž

Twitter rozdává pravidelně reklamu neziskovým organizacím již od doby, kdy svou reklamní platformu v roce 2010 spustil. Tento rok se kolem vánočních svátků rozhodl podpořit Červený kříž a přispět může svým tweetem úplně každý uživatel.

Zatímco loni v prosinci spustil Twitter program Ads for Good, speciální fond, ze kterého přispívá reklamou zdarma neziskovým organizacím, aby jim pomohl dosáhnout jejich cílů, letos je pomoc mnohem přesněji cílená. Prosincový charitativní projekt se jmenuje Tweet4Good a v jeho rámci Twitter daruje reklamu v hodnotě až 20 tisíc dolarů Červenému kříži (@RedCross). Nebude to ale jen tak, uživatelé musí Červenému kříži trochu pomoci.

Twitter totiž jako podmínku stanovil, že daruje jeden dolar za každý tweet, který bude až do 31. prosince obsahovat hashtag #Tweet4Good. Celkem se zúročí až 20 tisíc tweetů, přesně tolik jich tedy je potřeba, aby Twitter přispěl Červenému kříži maximální částkou.

Kolik z vytyčené částky již uživatelé Červenému kříži zařídili můžete sledovat na speciální stránce. Obsahuje nejen nabíhající indikátor průběhu sbírky, ale také tlačítko, s jehož pomocí lze tweet rovnou odeslat. Najdete zde také odkazy na profily uživatelů, kteří již tweetem přispěli. V minulosti Twitter přispěl pomocí reklamy zdarma na problematiku sahající od čisté vody pro obyvatele chudých oblastí světa, přes podporu nemocných s rakovinou až po pomoc obětem hurikánu Sandy ve zcela nedávné době.

Via Twitter

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Přichází hodnější a ohleduplnější Facebook?

Facebook má velké plány pro mobilní prostředí, při jejich realizaci si ale bude dávat velký pozor, aby si proti sobě nikoho nepoštval. Tak by se dal jednou větou shrnout obsah konference f8, kterou největší sociální síť pořádala minulý týden. Pojďme se s odstupem podívat na vše, co jsme se od té doby o nové tváři Facebooku dozvěděli.
Přečtěte si více

Facebook chce získat víc peněz českých inzerentů, jde proti televizi

Především vůči televizním stanicím a mediálním agenturám se na společné tiskové konferenci vymezili zástupci Facebooku a české společnosti Business Factory. Ta je mezinárodně úspěšným reklamním partnerem Facebooku, jako jedna z deseti firem na světě úspěšně prošla programem Facebook Accelerator a po domovském Brně, Dubaji či Sao Paulu nově otevírá pobočku také v Praze. Právě skrze ni by měla zavařit obchodníkům z Novy či Primy.