Za každý hashtag #Tweet4Good dá Twitter dolar na reklamu pro Červený kříž

Twitter rozdává pravidelně reklamu neziskovým organizacím již od doby, kdy svou reklamní platformu v roce 2010 spustil. Tento rok se kolem vánočních svátků rozhodl podpořit Červený kříž a přispět může svým tweetem úplně každý uživatel.

Zatímco loni v prosinci spustil Twitter program Ads for Good, speciální fond, ze kterého přispívá reklamou zdarma neziskovým organizacím, aby jim pomohl dosáhnout jejich cílů, letos je pomoc mnohem přesněji cílená. Prosincový charitativní projekt se jmenuje Tweet4Good a v jeho rámci Twitter daruje reklamu v hodnotě až 20 tisíc dolarů Červenému kříži (@RedCross). Nebude to ale jen tak, uživatelé musí Červenému kříži trochu pomoci.

Twitter totiž jako podmínku stanovil, že daruje jeden dolar za každý tweet, který bude až do 31. prosince obsahovat hashtag #Tweet4Good. Celkem se zúročí až 20 tisíc tweetů, přesně tolik jich tedy je potřeba, aby Twitter přispěl Červenému kříži maximální částkou.

Kolik z vytyčené částky již uživatelé Červenému kříži zařídili můžete sledovat na speciální stránce. Obsahuje nejen nabíhající indikátor průběhu sbírky, ale také tlačítko, s jehož pomocí lze tweet rovnou odeslat. Najdete zde také odkazy na profily uživatelů, kteří již tweetem přispěli. V minulosti Twitter přispěl pomocí reklamy zdarma na problematiku sahající od čisté vody pro obyvatele chudých oblastí světa, přes podporu nemocných s rakovinou až po pomoc obětem hurikánu Sandy ve zcela nedávné době.

Via Twitter

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook dále rozšiřuje možnosti videoreklam

Facebook nechce být jen o odkazech a fotografiích, ale chce prorazit i ve světě videoreklamy. Po představení automaticky přehrávaných videí a rozšíření analytických možností videa nyní sociální síť nabízí pro videoreklamy i nové marketingové možnosti.
Přečtěte si více

V USA zvyšují zájem o volby registrací přes Facebook

Ve státě Washington bude možné registrovat se k volbám přímo v prostředí facebookové aplikace. A pokud se nápad osvědčí, přijdou na řadu i další státy. Cílem je oslovit především mladé potenciální voliče, v tomto směru jde o další krok po spuštění online registrací před několika lety.