YouTube v novém kabátě

O redesignu své úvodní stránky informoval Youtube na začátku tohoto týdne přes svůj blog. Jak je hned na první pohled vidět, struktura titulní stránky byla rozdělena do dvou bloků. Jeden z manažerů YouTube, Shiva Rajaraman, změnu na blogu vysvětluje tím, že levá strana nové verze je určená pro prohlížení obsahu a pravá strana je vyhrazena pro osobní nastavení uživatele.

 

youtube

 

Možnosti výběru jazyka a země se přesunuly z vrchu stránky na její spodek, vpravo nahoře se nyní přihlásíte ke svému účtu. Opomenout nesmíme ani změny v Quicklistu a schránce se zprávami. Ty se nyní zobrazují jen tehdy, pokud nejsou prázdné. Rajaraman dále uvedl, že do konce roku máme počítat i s dalšími změnami. „V nejbližší době bychom chtěli udělat titulku více personalizovanou,“ uvedl na konec ve svém blogu.

Zahraniční média poukazují na to, že YouTube dává větší důraz v nové verzi na vyhledávání (ve kterém je Youtube v počtu search queries druhý na světě po Googlu). To může být chápáno jako další atak na zvýšení příjmů z reklamy.