Vizualizace života v New Yorku a Tokiu podle checkinů na Foursquare

Povedenou vizualizaci života v největších městech USA a Japonska, v New Yorku a Tokiu, vytvořil Foursquare na základě informací ze svých check-inů pro účely konference konané před týdnem. Video nyní umístil online, takže se na něj můžete podívat také.

Šéf Foursquaru Dennis Crowley video promítal v rámci své přednášky na konferenci F.ounders 2013. Jeho cílem bylo na vizualizaci demonstrovat, jak Foursquare dokáže na základě svých dat nejen pomoci s objevováním nových míst, ale co hlavně, dokáže předvídat, co budou jeho uživatelé dělat za 20 minut. Nebo alespoň co by rádi dělali, což je z marketingového hlediska skoro to samé, ne-li lepší.

Crowley v současnosti vede boj za to, aby Foursquare začal být vnímán více jako aplikace pro lokální objevování, výhodná nejen pro uživatele, ale také pro obchodníky a inzerenty, namísto jeho současné image herní aplikace, kde se pouze získávají odznáčky za checkiny na nejrůznějších místech. To je jistě důležité pro investory a také společnost jako takovou, která bez toho, aby začala generovat příjmy, nemůže na trhu přežít. Skalní uživatele ale může komercializace jejich oblíbené a tradičně vždy tak trochu undergroundové aplikace spíš odehnat.

První snahy o monetizaci Foursquare započal v druhé polovině loňského roku, zprvu pomalu, nyní ale podle Crowleyho pracuje na tom, aby tyto produkty převedl do mnohem většího měřítka. Odvděčit se chce i samotným uživatelům a výměnou za data o jejich pohybu, bez kterých by současné plány Foursquaru nebyly možné, jim přinést cenné informace a funkce.

A nyní již zmíněná vizualizace. Různé typy venues, tedy míst, kde se obyvatelé měst checkují, jsou znázorněny různou barvou. Je tak vidět, kdy cestují do práce, kdy pracují, jedí, sportují a kdy se chodí obyvatelé bavit. Mimochodem, označení město není tak docela přesné v případě Tokia, které není jedním městem, ale 23 městy spojenými do jedné prefektury, jakési japonské organizační obdoby českých krajů.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jak by vypadaly změny na Facebooku ve skutečném životě

Parta stojící za YouTube kanálem Extremely Decent vytvořila povedenou parodii spadající do populární kategorie "kdyby Facebook byl skutečný svět...". I když se u nás obvykle na Facebook díváme spíše z marketingového pohledu a pro značnou část změn máme pochopení, otravnost neustálých úprav z pohledu běžného uživatele se v tomto případě povedlo zachytit takřka dokonale.