Virál: Coca-Cola Happiness Machine

Štěstí je téma, které se Coca-Cole evidentně líbí a vyplácí. Dostalo se do ATL kampaní a aktuální social media marketing de facto kompletně ovládlo. Na začátku ledna začala výprava nazvaná Expedition 206, při které tři bloggeři (výherci celosvětové soutěže) dostali příležitost objet celý svět (206 zemí za 365 dní) s jediným cílem: hledat štěstí ve všech jeho podobách. Bloggeři tedy hází ze společného cestování videa na Youtube, fotky na Flickr, postují statusy na Facebook a na Twitter, píší blog (mimochodem, škoda, že nepoužívají OnTheRoad).

Štěstí je i motivem i nejnovějšího virálního počinu, který pro Coca-Colu připravila agentura Definition 6. Jednoduchý nápad, který podle prozatimních výsledků funguje parádně: dejte do školní jídelny automat na Coca-Colu, který ovšem kromě Coca-Coly vydává také pizzu, obří sendvič pro všechny, udělá vám zvířatko z nafukovacích balónků, nebo láhev s Coca-Colou otevře a naleje do skleničky s ledem. Ani ne deset dní od uploadování na Youtube má video skoro 800 tisíc zhlédnutí.