Vine se na Twitteru chytil, uživatelé jich sdílí pět za sekundu

Vine, služba pro sdílení krátkých videí do šesti vteřin délky, kterou Twitter představil počátkem roku, od svého startu nabrala pořádnou páru. Nejenže si ji uživatelé oblíbili, ale rádi a často videa aktivně sdílí. Díky tomu je Vine zajímavou možností i pro značky.

Videoslužbu Vine Twitter představil počátkem roku. Jejím základním nápadem je, že pokud může fungovat omezení textu na 140 znaků v případě Twitteru, mělo by být stejně přínosné omezit délku videa. Ekvivalentem 140 znaků se stalo šest vteřin, a tak nyní uživatelé mohou přes Vine sdílet šestivteřinová videa, které se přehrávají stále dokola se zvukem i bez něj.

Uživatelům se nápad zalíbil, alespoň soudě podle výsledků průzkumu Unruly Media. Videa totiž na Twitteru přibývají slušnou rychlostí – každou vteřinu jich je nasdíleno v průměru pět. A svědčí i marketérům, Vine si totiž ve sdílení vede lépe než běžná videa značek. Brandované “viny” mají čtyřikrát větší pravděpodobnost, že je uživatelé Twitteru budou sdílet, než ostatní brandované video nezávisle na délce. Není proto divu, že v top 100 nejsdílenějších vinů jsou od značek hned čtyři, kdežto v top 100 nejsdílenějších videí obecně je podle Unruly Media brandované pouze jedno.

Nejsdílenější vine, který studie zaznamenala, měl přes 47 tisíc retweetů. Druhým nejsdílenějším se stal Vine zaznamenávající odpálení první nálože na bostonském maratonu, který se do uzavření žebříčku vyšplhal na necelých 40 tisíc. Vine, který uzavíral top 100, dosáhl na 1400 retweetů. Nejvyšší aktivita pokud jde o sdílení Vine byla zaznamenána o víkendech.

Via UM

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Prima soutěže proti pravidlům

Zase ty soutěže na Facebooku... I když máme pocit, že se nešvar v podobě soutěží na zdech postupně vytrácí, čas od času se nás někdo rozhodne přesvědčit o opaku. Jako třeba stránka Primy COOL, nebo Ano, šéfe! Nebýváme to obvykle my, kdo na takové věci upozorňuje, ale bohužel je to občas potřeba..
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Povodně z Čech, zvířátka ze světa

Vojta sice už o povodních psal, ale našli jsme další krásné ukázky lidové tvořivosti, které musí být na věky zaznamenané, takže jsme si udělali takový malý archiv toho nejlepšího, co jsme našli. Díky prezidentově zásadnímu vstupu do řešení krizové situace se nám hlava státu dostala do výběru memů už počtvrté za sebou (!) a nemůžeme se dočkat toho, co se stane příští týden. V zahraničí na tom s počasím také nejsou nic moc, stejně jako s gramatikou, rychlostními předpisy, nebo trolly, ale zase mají mraky roztomilých zvířátek.
Přečtěte si více

Foursquare začal po check-inu zobrazovat reklamu

Už 35 milionů lidí používá globálně populární mobilní aplikaci Foursquare, s níž se mohou checkovat na místech, která navštíví. Služba v posledních týdnech nenápadně přišla s novým monetizačním nástrojem. Po check-inu nově ukazuje relevantní reklamu.