Vine se na Twitteru chytil, uživatelé jich sdílí pět za sekundu

Vine, služba pro sdílení krátkých videí do šesti vteřin délky, kterou Twitter představil počátkem roku, od svého startu nabrala pořádnou páru. Nejenže si ji uživatelé oblíbili, ale rádi a často videa aktivně sdílí. Díky tomu je Vine zajímavou možností i pro značky.

Videoslužbu Vine Twitter představil počátkem roku. Jejím základním nápadem je, že pokud může fungovat omezení textu na 140 znaků v případě Twitteru, mělo by být stejně přínosné omezit délku videa. Ekvivalentem 140 znaků se stalo šest vteřin, a tak nyní uživatelé mohou přes Vine sdílet šestivteřinová videa, které se přehrávají stále dokola se zvukem i bez něj.

Uživatelům se nápad zalíbil, alespoň soudě podle výsledků průzkumu Unruly Media. Videa totiž na Twitteru přibývají slušnou rychlostí – každou vteřinu jich je nasdíleno v průměru pět. A svědčí i marketérům, Vine si totiž ve sdílení vede lépe než běžná videa značek. Brandované “viny” mají čtyřikrát větší pravděpodobnost, že je uživatelé Twitteru budou sdílet, než ostatní brandované video nezávisle na délce. Není proto divu, že v top 100 nejsdílenějších vinů jsou od značek hned čtyři, kdežto v top 100 nejsdílenějších videí obecně je podle Unruly Media brandované pouze jedno.

Nejsdílenější vine, který studie zaznamenala, měl přes 47 tisíc retweetů. Druhým nejsdílenějším se stal Vine zaznamenávající odpálení první nálože na bostonském maratonu, který se do uzavření žebříčku vyšplhal na necelých 40 tisíc. Vine, který uzavíral top 100, dosáhl na 1400 retweetů. Nejvyšší aktivita pokud jde o sdílení Vine byla zaznamenána o víkendech.

Via UM

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Reklamy na PornHub a trocha politiky

PornHub vyhlásil soutěž o novou reklamu, která by mohla proběhnout i v seriózních reklamních kanálech. A výsledek je samozřejmě boží a šíří se neskutečnou rychlostí. První reakce si vysloužil i prodej Oculus VR Facebooku a pár memů si logicky stále zaslouží situace okolo Ukrajiny a Ruska.