Videa z konference New Media Inspiration

Na konferenci New Media Inspiration věnované sociálním médiím jsme byli nejen poslouchat, ale také natáčet. Nyní přinášíme slíbené záznamy vybraných přednášek. Náš štáb jsme umístili v hlavním sále, na poslední část programu jsme se ale přece jen přesunuli k něčemu trochu jinému, aby těch sociálních sítí nebylo příliš.

Psanou reportáž New Media Inspiration: Tak prodávají sociální sítě, nebo ne? jsme vydali přesně před týdnem. Rozhodně ji doporučujeme, pokud si chcete udělat obecnější přehled nebo zachytit obsah některých dalších přednášek, které na videu nemáme. Nyní už si každopádně můžete vybrat kteroukoliv ze 14 přednášek, které jsme zvěčnili online.

U některých videí prosíme omluvte občasné bzučení – je autentické a bylo slyšet i přímo v sále.

Pavel Ungr: Užití sociálních sítí pro SEO

Barbora Buchtová: O webové memetice aneb jak mapovat internetové memy v prostředí blogosféry a sociálních sítí

Tomáš Průša: Sociální média ve zdravotnictví

Michal Ischia: Využití sociálních sítí v žurnalistice

Roman Neruda: Umělá inteligence

Jan Perla: České politické strany na Facebooku

Jakub Macek: Kvalitativní výzkum online sociálních sítí

Eduard Piňos: Role a využití social media pro PR oddělení firem a institucí

Olga Biernatová: Facebook není nástrojem přímého marketingu

Skupina Cancel: HotKarot & Schodies

Josef Průša & arduino crew: “Váza” i výstupy ze semináře Arduino

Jan Hrdlička: Jak se pomocí kinectu ovládá robotická ruka, live modifikace videa pomoci kinectu

Štěpán Bechynský: Co všechno je kinect schopen vidět

Michaela Buchtová: Interaktivní památník obětem a přeživším holocaustu

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Rdio versus Deezer. Kterou službu vybrat?

Je to neuvěřitelné, ale už i v České republice dochází k souboji streamovacích služeb. Něco, co bylo nedávno naprosto nepředstavitelné. Na trh v minulých dnech dorazila služba Rdio a naši dvorní terénní výzkumnici Elišku Vyhnánkovou samozřejmě velmi zajímalo, jestli zůstat u předplatného Deezeru, nebo vzít kramle ke konkurenci. Jdeme srovnávat!