Ve sklepě s Michalem Pastierem

Do sklepa konečně zavítal šéf jedné z nejzajímavějších agentur na českém a slovenském trhu, kterou Zaraguza Digital jednoznačně je. Nechali jsme si od něj poradit, jak konkrétně by se měl správně dělat marketing na sociálních sítích, vyprávět o nutnosti vyváženosti technologií a kreativy, i prozradit některé další plány a úspěchy.

Protože Michal Pastier toho má k digitální (nejen) reklamě opravdu hodně co říct, nakonec se nám do rozhovoru zdaleka nevešla všechna zamýšlená témata. Proto netradičně uvedeme tento článek tím, co v rozhovoru nenajdete, abyste o nic nepřišli…

Je například zajímavé, že Pastier za velkou konkurenci považuje startupy, které často usilují o stejný typ schopných a tvůrčích lidí. Reklamní agentury najednou nejsou tou nejvyšší vysněnou metou, ale jsou jí právě startupy. Ve spojení s nutností bojovat i s velkými agenturami, které se dnes snaží rozumět úplně všemu, je situace na pracovním trhu dost obtížná. Také rozpočty klientů se smrskly na minimum a zatímco ještě před pár lety Zaraguza točila spoty i v Africe, dnes je třeba počítat každou korunu. Ale nakonec je to podle Pastiera možná dobře, protože v branži zůstanou jen opravdoví nadšenci a začne krásná éra kvalitního a originálního obsahu. No, uvidíme…

 

 

Total
0
Shares
1 comment

Comments are closed.

Další články
Přečtěte si více

Modré lízátko vystrašilo 120 milionů lidí, chystá se druhý díl

Pamatujete si na kampaň Take This Lollipop, která varovala uživatele Facebooku před zneužitím jejich údajů? My rozhodně ano, protože jde dodnes o jednu z nejlépe udělaných aplikací svého druhu a díky špičkovému propojení videa s Facebookem vznikl velmi osobní zážitek, ze kterého mrazí. Na Kickstarteru můžete podpořit vznik pokračování.
Přečtěte si více

Zatímco Zynga dál propouští, Facebook hlásí nejlepší herní čtvrtletí

Herní gigant Zynga, který svého času neskutečným způsobem dokázal využít platformu Facebooku a vybudovat na ní obrovský herní kolos, se dál potácí v problémech. To se ale netýká sociální sítě, na které herní společnost svůj úspěch kdysi postavila. Zatímco Zynga své patálie řeší propouštěním, hrám se na Facebooku daří více než kdy dřív a přinesly rekordní příjmy.