Ve sklepě s Michalem Pastierem

Do sklepa konečně zavítal šéf jedné z nejzajímavějších agentur na českém a slovenském trhu, kterou Zaraguza Digital jednoznačně je. Nechali jsme si od něj poradit, jak konkrétně by se měl správně dělat marketing na sociálních sítích, vyprávět o nutnosti vyváženosti technologií a kreativy, i prozradit některé další plány a úspěchy.

Protože Michal Pastier toho má k digitální (nejen) reklamě opravdu hodně co říct, nakonec se nám do rozhovoru zdaleka nevešla všechna zamýšlená témata. Proto netradičně uvedeme tento článek tím, co v rozhovoru nenajdete, abyste o nic nepřišli…

Je například zajímavé, že Pastier za velkou konkurenci považuje startupy, které často usilují o stejný typ schopných a tvůrčích lidí. Reklamní agentury najednou nejsou tou nejvyšší vysněnou metou, ale jsou jí právě startupy. Ve spojení s nutností bojovat i s velkými agenturami, které se dnes snaží rozumět úplně všemu, je situace na pracovním trhu dost obtížná. Také rozpočty klientů se smrskly na minimum a zatímco ještě před pár lety Zaraguza točila spoty i v Africe, dnes je třeba počítat každou korunu. Ale nakonec je to podle Pastiera možná dobře, protože v branži zůstanou jen opravdoví nadšenci a začne krásná éra kvalitního a originálního obsahu. No, uvidíme…

 

 

Total
0
Shares
1 comment

Comments are closed.

Další články
Přečtěte si více

Ve sklepě s Michalem Bláhou

Dalším hostem v našem sklepení se stal Michal Bláha. Ze spoluzakladatele Atlasu a autora projektu OnTheRoad.to jsme vytáhli spoustu postřehů a zajímavostí o jeho několikaměsíčním pobytu v Sillicon Valley a o tom, jak vypadá za oceánem cesta českých startupů k úspěchu.
Přečtěte si více

10 nejzajímavějších projektů ze shortlistu IEA, část druhá

Včera jsme vám spolu s první pěticí projektů, které nás zaujaly na shortlistu Internet Effectiveness Awards, slíbili, že dnes vám představíme pětici druhou. Protože sliby se mají plnit, přinášíme vám nyní druhou část z naší desítky nejzajímavějších projektů. A už dnes večer se dozvíme, zda si některý z našich oblíbenců odnese i nějakou tu cenu.
Přečtěte si více

Facebook má nové centrum pro hledání nejlepších agentur a vývojářů

Takzvaní preferovaní marketingoví vývojáři jsou označením, jehož udělováním chce Facebook pomoci značkám snadno najít kvalitní agentury pro kampaně na sociální síti. Nyní se projekt dočkal dalšího zviditelnění a rozšíření. Facebook zřídil speciální web, kde lze mezi doporučenými dodavateli podrobně vyhledávat podle nejrůznějších kritérií včetně specializace a lokality.