Ve sklepě s Michalem Pastierem

Protože Michal Pastier toho má k digitální (nejen) reklamě opravdu hodně co říct, nakonec se nám do rozhovoru zdaleka nevešla všechna zamýšlená témata. Proto netradičně uvedeme tento článek tím, co v rozhovoru nenajdete, abyste o nic nepřišli…

Je například zajímavé, že Pastier za velkou konkurenci považuje startupy, které často usilují o stejný typ schopných a tvůrčích lidí. Reklamní agentury najednou nejsou tou nejvyšší vysněnou metou, ale jsou jí právě startupy. Ve spojení s nutností bojovat i s velkými agenturami, které se dnes snaží rozumět úplně všemu, je situace na pracovním trhu dost obtížná. Také rozpočty klientů se smrskly na minimum a zatímco ještě před pár lety Zaraguza točila spoty i v Africe, dnes je třeba počítat každou korunu. Ale nakonec je to podle Pastiera možná dobře, protože v branži zůstanou jen opravdoví nadšenci a začne krásná éra kvalitního a originálního obsahu. No, uvidíme…