Ve sklepě s J.R. Smithem, šéfem AVG. Třeba o partnerství s Facebookem

Šéfa společnosti AVG jsme si pozvali do sklepa hned z několika aktuálních důvodů. Česká antivirová společnost nedávno oznámila velké partnerství s Facebookem a nás přirozeně zajímaly detaily. Stejně tak jsme se ale chtěli dozvědět víc o tom, co Smithe vedlo k sepsání knížky věnované ochraně osobních dat a hrozbám, které dnes čekají na uživatele internetu a sociálních sítí zejména.

Že AVG nově skenuje takřka veškerý obsah na Facebooku, to je docela velká věc. Ostatně i akcie AVG po oznámení zprávy znatelně vystoupaly, byť to paradoxně byly mimo jiné i nevalné výsledky Facebooku na burze, které předtím jejich cenu poslaly dolů. Proto jsme se vyptali na to, co z takového partnerství obě strany mají, zda někdo někomu něco platí, či k jakým datům se díky tomu AVG může dostat. A samozřejmě nakonec muselo dojít i na předvídatelnou otázku: Jak to, že zrovna v našem regionu se tak daří firmám z oblasti security? A mimochodem, ta knížka, o které je řeč, se jmenuje Wide Open Privacy a časem bude i česky.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Foursquare spouští statusy od obchodníků a míří do Bingu

Jen asi měsíc poté, co Foursquare vydal nové verze aplikací pro uživatele, se vlastního redesignu dočkali i obchodníci. Kromě nové podoby jejich uživatelského rozhraní pro ně Foursquare představil i novou funkci Local Updates. Nově se Foursquare po boku Facebooku a Twitteru stal také součástí sociální vrstvy v Bingu.