Ve sklepě s Chrisem Bargerem, ex-šéfem sociálních sítí v General Motors

Social media ninja, Facebook guru, Twitter Jedi. To jsou přesně ty tituly, které Christopher Barger ze srdce nenávidí. Otec korporátního blogování v IBM, dlouholetý šéf sociálních sítí v General Motors a aktuálně stratég v Porter Novelli má k sociálním sítím přísně racionální přístup a na honění “lajků” ho rozhodně neužije.

Proč by se měl každý, kdo se točí kolem social media marketingu, nedočkavě těšit na masové využití big data? Jak může obří a mnohými nenáviděná automobilka vydělávat na Facebooku a ještě to změřit? Proč by blog měl pro firmy stále být naprosto přirozenou záležitostí? Jak to, že svět sociálních médií ovládli samí mladí lidé? A co by si každá agentura a firma se zájmem o sociální sítě měla zapsat za uši? Tolik otázek a tak málo času…

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Proč už Facebook nebaví prokliky a jaký je dopad na soukromí

Včerejší den přinesl hned dvě velké a již nějaký čas očekávané novinky kolem reklamy na Facebooku. Brad Smallwood rozvedl poznatky Facebooku v oblasti efektivity kampaní na sociální síti a společnost také vydala článek, v němž vysvětluje záruky ochrany soukromí uživatelů ve svých posledních reklamních projektech.