V Googlu končí Vic Gundotra, šéf Google+

Po osmi letech Google opouští šéf a velký propagátor projektu Google+ Vic Gundotra. Oznámil to na svém Google+ profilu, který sleduje přes 6,5 milionu lidí. O svých budoucích aktivitách ale zatím mluvit nechce.

Vic Gundotra se za osm let v Googlu, a především za posledních několik let od uvedení Google+, stal jednou z nejviditelnějších osobností společnosti. Právě on byl tím, kdo vedl projekt Google+ a z nuly vybudoval sociální síť, která se sice nemůže rovnat Facebooku, pro Google je ale přesto velmi přínosná. Předtím se Gundotra věnoval mobilním aplikacím Googlu.

Bývalý viceprezident Googlu pro social ale včera oznámil, že se rozhodl skončit. Podle svých slov se prý těší “na to, co teprve přijde”, sdílnější ale ohledně své budoucnosti a dalšího angažmá nebyl. Pouze poděkoval celému Googlu a především jeho šéfovi Larrymu Pageovi a týmu Google+, s nimiž byly jeho pracovní vazby nejužší.

“Měl jsem neuvěřitelné štěstí, že jsem mohl pracovat s úžasnými lidmi z Googlu. Nevěřím, že kdekoliv jinde existuje sbírka talentovanějších a nadšenějších lidí,” napsal Gundotra. “Jsem dojatý, když přemýšlím nad vedením Larryho Page a tím, co všechno mi v Googlu umožnil dokázat.”

Gundotrovi na svém profilu poděkoval Larry Page, který ocenil jeho práci pro společnost a popřál mu hodně štěstí do dalších projektů. Zároveň ujistil, že Google bude i nadále pokračovat ve tvorbě novinek pro Google+.

Jak přesně bude další směřování sociální sítě Googlu vypadat, to ukáže čas a také přístup toho, kdo ji po Gundotrovi dostane na starost. Podle serveru Recode se nástupcem má stát David Besbris, rovněž viceprezident Googlu.

Total
0
Shares
Další články
Nejpoužívanější hashtagy 44 tydne
Přečtěte si více

Nejpoužívanější #hashtagy 44. týdne

Říjen se blížil ke konci a není náhodou, že hashtagy #autumn a #halloween společně vévodily postování z více jak 60 %. Oproti minulému týdnu se sportovní fanoušci po skvělém finálovém zápasu v rugby přesunuli na rychlý okruh F1 a psali a fotili o #usgp. Prohlédněte si 5 nejvýznamnějších hashtagů, které ve 44. týdnu hýbaly českými sociálními sítěmi.
Přečtěte si více

Konečně. Facebook umožní propojit lokální stránky do jedné

Dlouho chystaná funkce, kterou jste si již od května mohli prohlédnout na stránkách spravovaných samotným Facebookem, bude zřejmě brzy v provozu pro všechny značky. Jedna firemní stránka na Facebooku tak pod společnou URL adresou může sdružovat všechny lokální verze, které přitom mají nadále možnost komunikovat samostatně.