Už za týden startuje nabitý Social Marketers Summit

Čechy vlastně v programu Summitu najdete jen dva. Pavla Hackera, moderátora a průvodce celou konferencí, kterému bude zdatně sekundovat kreativní bratr Michal Pastier ze Slovenska, a Miloše Endrleho, který celý program v režii zahraničních speakerů na konci usadí zpět do českého kontextu velice inspirativním příkladem z domácí dílny. Na co všechno se tedy návštěvníci můžou těšit?

Igor Beuker

Igor se může chlubit kariérou jako málokdo. Byl šéfem marketingu ve firmách jako Scoot, TeliaSonera nebo O2, založil digitální marketingovou agenturu LaComunidad, kterou už po pár letech koupila WPP. Zároveň je zakladatelem společnosti na měření online videa ViralTracker, sociálně mediální agentury SocialMedia8 a předního světového blogu Viralblog.com. Předsedal nizozemské Interactive Advertising Bureau, je TOP10 Trend Watcher u Speakers Academy, porotce Webby Awards a AMMA Awards. Vytváří kampaně pro Heineken, Dell, Microsoft a Diesel. Je akcionář v několika startupech. A vlastník módního butiku Je m’ Appelle Iggy. A manažer světového šampionátu K1. A to už by snad stačilo…

  • Přednáška: Moc lidem. Kontrola je jen iluze. Igor je vyhlášeným řečníkem a jak je jeho zvykem, téma ztráty kontroly nad vlastní značkou podá náležitě sugestivně. A pokusí se odpovědět, proč je slavná otázka „Are you in control enough to let go?“ pro dnešní značky tolik klíčová.

Ed Robinson

Ed spoluzaložil The Viral Factory téměř na den přesně před 10 lety a coby kreativní motor společnosti dohlíží na dlouhodobě vysokou úroveň kreativních výstupů. Ty zahrnují více než 150 kampaní, které vygenerovaly přes 1,5 miliardy zhlédnutí a vyhrály většinu hlavních ocenění v branži (D&AD Yellow pencil, desetkrát Cannes Lions, dvakrát Webbies, dvakrát One Show Gold, třikrát BTAA Gold a další). Ed je mezinárodně uznávaný jako lídr odvětví sociálně šířeného obsahu, je vyhledávaným řečníkem a působil jako porotce Cannes Lions, D&AD ve Velké Británii, LIA Awards a americké One Show.

  • Přednáška: Všichni jsme nosiči. Proč agentura jako The Viral Factory aktivně propaguje virály pro lokální klienty i v zemích, které by ji z pohledu cílové skupiny nemusely vůbec zajímat? K čemu je klientovi globální virál s miliony zhlédnutí dobrý, když většinu diváků ve své zemi nikdy neuvidí? Kam až sahají důsledky virality pro značky i pro nás diváky?

Neil Vidyarthi & Lauren Dugan

O kulturní a obchodní důsledky sociálního grafu se Neil zajímá od chvíle, kdy Facebook spustil svou platformu. Pracoval s Electronic Arts, Research in Motion, Epson Japan nebo Level Social a z těchto zkušeností vzešla jeho skutečná vášeň: psaní. A se psaním přišla i jeho současná pozice ve vedení jednoho z nejčtenějších blogů o sociálních médiích na světě – SocialTimes.com. Stejně jako jeho životní partnerka Lauren Dugan, která má zase na starosti největší twitterovský web All Twitter, si užívá informování o novém a stále rostoucím sociálním prostoru online.

  • Přednáška: Pět příběhů, které fungovaly, a dalších pět, které ne. Společná přednáška editorů Social Times a All Twitter se zaměří na nepříliš známé případy inspirativních case studies z prostředí sociálních médií, které jsou ukázkou toho nejlepšího i nejhoršího, co mohou marketéři nachystat fanouškům a fanouškové marketérům.

Gianni Catalfamo

Přestože vystudoval atomové inženýrství a dva roky pracoval v IBM jako systémový inženýr, byl to právě on, kdo už v roce 1986 založil italskou pobočku Lotus Development Corp. v Miláně. Italské zastoupené vytáhl z původních dvou zaměstnanců a 700 tisíc dolarů tržeb na 35 zaměstnanců a 10 milionů dolarů obratu. V roce 1993 se jako partner přidal k agentuře Image Time, kterou o několik let později koupil Omnicom a stala se součástí Pleonu. Ten se zase v roce 2010 spojil se společností Ketchum a vznikl tak Ketchum Pleon, kde Gianni působí jako European Director pro oblast Digital & Social Media, definuje metodologii společnosti pro sociální média a vytváří vzdělávací programy. Některé jeho práce jsou povinnou četbou na italských univerzitách.

  • Přednáška: Když se veřejné stává sociálním. Jak se mění význam PR a jeho postavení v komunikačním řetězci ve světě, kterému vládne Facebook, Twitter a YouTube? Jaká je nová hierarchie a nové metody?

Tom Ollerton

Tom pracuje jako Associate Director ve společnosti Skive, londýnské kreativní agentuře, která má na starosti britskou i globální digitální prezentaci značek Nestlé, L’Oreal či Carlsberg. Je velkým zastáncem síly sociálních médií a je pevně přesvědčen, že i nadále porostou nad veškerá naše očekávání. „Středem všech smysluplných internetových konverzací jsou skuteční lidé a je to právě synergie mezi offline a online světem, která je podle mě nejen nejzajímavější, ale také nejmocnější,“ říká.

  • Přednáška: Jak nezničit sociálno marketingem. Značky se musí stát přirozenou součástí sociálních médií a ne je narušovat tím, že je budou jen přetvářet k obrazu svému. Není cílem komunikovat produkty, ale tvořit komunikační produkty. Celý svět sociálních médií táhne kupředu neustálá inovace reagující na přirozené vztahy lidí.

Tiago Luz

CEO digitální agentury UnderDOGS je považován za předního odborníka na Search Engine Marketing se zaměřením na ROI a retail. Po projektu pro společnost Tecnisa, jednu z největších realitních firem v Brazílii, byl Tiago Googlem označen za tvůrce nejlepšího světového případu SEM. Přesto před necelými dvěma lety neváhal přesedlat na sociální média založením společnosti UnderDOGS, z níž vybudoval jednu z největších agentur v Jižní Americe. Jeho práce je ale oceňována ve všech agenturách, kde dosud pracoval: jako Media Director v Mídia Digital, Director of Media v Hello Interactive, Online Media Director v DDB Brazil a Media Vice President ve Wunderman.

  • Přednáška: Čím je Facebook jiný? Nejúspěšnější příklady sociálně marketingových kampaní v Brazílii a celosvětový vzestup Facebooku na úkor lokálních zavedených sociálních sítí. Mohou si z něj něco odnést i marketéři?

Miloš Endrle

„Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč“. Miloš naplňuje toto rčení již šestým rokem ve společnosti Geewa zaměřující se na vývoj online her pro více hráčů na sociální sítě. Předtím strávil dlouhá léta vývojem finančních webů a mobilních aplikací. Jeho tým dnes stojí za nejúspěšnější facebookovou hrou ve své kategorii na světě, kterou je Pool Live Tour se stovkami tisíc aktivních hráčů a silným virálním efektem.

  • Přednáška: Pochopte nový Facebook. Chcete mít vaší aplikaci mezi nejlepšími? Na příkladu hry z TOP 40 si ukážeme, jaké virální a herní principy mohou vaši aplikaci katapultovat mezi elitu. A co poslední novinky oznámené Facebookem na F8? Mohou také nějak pomoci mé aplikaci v cestě na vrchol?

Milena Djuricic

Původně podnikatelka a nyní zaměstnanec Google. Milena v současné době pracuje jako Head of Media Solutions pro rozvíjející se trhy, které zahrnují Rusko, Řecko, Turecko, Střední východ a severní Afriku. Její kariéra v online byznysu začala před 12 lety, kdy byla šéfkou internetového oddělení největšího srbského bulváru Blic, takže dokáže mezi „ajťáky“ přinést jiný pohled na věc. Jako jeden z průkopníků internetu na Balkáně je také jedním ze zakladatelů největšího internetového festivalu bývalé Jugoslávii – Web Fest. Poslední čtyři roky v Google a YouTube si užívá to, co ji baví nejvíc: rozvoj nového byznysu na rozvíjejících se trzích.

  • Přednáška: Diváci a byznys. Když už máte video, použijte ho pořádně. Internet je ideální prostředí pro synergie online a offline kampaní. Televize zkrátka nestačí a každý divák se počítá.

Pavel Hacker & Michal Pastier

Pavel si ve světě digitální komunikace udělal jméno v agentuře Advertures, kde měl na starosti nestandardní mediální kampaně. Jeho specializovaný tým vyvíjející vlastní postupy virálního a komunitního marketingu se po akvizici skupinou Ogilvy&Mather stal základem Neo@Ogilvy. Později zase řídil na sociální média a virální marketing specializovanou agenturu Viral Boooster, nyní vede sociálně-mediální tým v EURO RSCG.

Michal má na kontě 40 cen za kreativitu a efektivitu kampaní, vybojoval ocenění z Cannes v kategorii Young Cyber Lion a je jedním z nejoceňovanějších tvůrců reklam na Slovensku. Po letech v agentuře  Istropolitana Ogilvy spoluzaložil společnost ZARAGUZA digital, která excelovala hned v první roce své existence a zcela ovládla soutěž Zlatý klinec 2010. Aktuálně si užívá světový úspěch webu www.alcowebizer.com, který se dostal i na titulku TechCrunche.

  • Přednáška: Zpráva o stavu social marketingu v Česku a na Slovensku. Jak vypadá stav českého social marketing byznysu rok po historicky prvním Social Marketers Summitu a jaká je situace na Slovensku? Jak dnes přistupují k social marketingu čeští a slovenští zadavatelé a agentury, jaké jsou jejich nejzajímavější počiny na Facebooku?

Pro další info a registrace se určitě podívejte na web socialsummit.cz, který vytvořili kreativci ze SYMBIO Digital a odnesli si za něj dokonce ocenění z AWWWARDS.