Už také Facebook spouští ověřené profily a stránky

Podobně jako Twitter v roce 2009 nebo Google+ o pár let později, nabídne do budoucna i Facebook celebritám a velkým společnostem, aby své stránky či profily na sociální síti nechali ověřit a učinili je tak důvěryhodnějšími pro uživatele.

Po vzoru Twitteru přišel Facebook včera s novou funkcí, která má uživatelům největší sociální sítě usnadnit vyhledávání důvěryhodných účtů známých osobností a společností. Pro fanouškovské stránky, ale i pro osobní profily, představila společnost “verified” odznáček, znamení, že účet skutečně patří tomu, kým se tváří být.

Podle Facebooku je funkce určena pro všechny celebrity, novináře, vládní a další oficiální orgány a hodnostáře, populární kapely a samozřejmě také společnosti, které mají rozsáhlé publikum. Zda jsou účty skutečné bude ovšem sociální síť podle svého vyjádření ověřovat proaktivně sama a soudě z tiskového prohlášení nebude možné si o ověření zažádat (což se samozřejmě může kdykoliv změnit).

Od Twitteru přitom Facebook okopíroval nejen funkci jako takovou, ale zvolil i podobný vzhled odznáčku. Ten ve chvíli, kdy na něj uživatel umístí kurzor myši, zobrazí text “Verified Page” v případě stránek, případně “Verified Profile”, pokud půjde o běžný uživatelský účet známé osobnosti. První zmínky o ověřených účtech na Facebooku už jsou každopádně staré více než rok, takže si společnost dala docela na čas.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Klout zohlední i data z vyhledávačů, začal s Bingem

Klout si za dobu své tříleté existence dokázal vydobýt stabilní místo na trhu a navázat spolupráci s největšími hráči na sociálním poli. Přesto, že jeho přesnost je po celou dobu také předmětem mnoha pochybností. Nyní se rozhodl k další expanzi, tentokrát do sféry vyhledávačů. Prvním, kdo pomůže Kloutu lépe analyzovat vliv uživatelů, bude Bing.
Přečtěte si více

Facebook se naučil rozpoznávat hudbu a video

Do aplikací Facebooku pro iOS a Android brzy zamíří zajímavá novinka. Na základě odposlechu mikrofonem se tyto aplikace naučí rozpoznávat, jakou hudbu zrovna posloucháte nebo jaký pořad sledujete. Kopírují tak známou službu Shazam, která si podobnou funkcí získala miliony uživatelů. Na rozdíl o ní ale Facebook chce, abyste získanou informaci sdíleli s přáteli.