Už také Facebook spouští ověřené profily a stránky

Podobně jako Twitter v roce 2009 nebo Google+ o pár let později, nabídne do budoucna i Facebook celebritám a velkým společnostem, aby své stránky či profily na sociální síti nechali ověřit a učinili je tak důvěryhodnějšími pro uživatele.

Po vzoru Twitteru přišel Facebook včera s novou funkcí, která má uživatelům největší sociální sítě usnadnit vyhledávání důvěryhodných účtů známých osobností a společností. Pro fanouškovské stránky, ale i pro osobní profily, představila společnost “verified” odznáček, znamení, že účet skutečně patří tomu, kým se tváří být.

Podle Facebooku je funkce určena pro všechny celebrity, novináře, vládní a další oficiální orgány a hodnostáře, populární kapely a samozřejmě také společnosti, které mají rozsáhlé publikum. Zda jsou účty skutečné bude ovšem sociální síť podle svého vyjádření ověřovat proaktivně sama a soudě z tiskového prohlášení nebude možné si o ověření zažádat (což se samozřejmě může kdykoliv změnit).

Od Twitteru přitom Facebook okopíroval nejen funkci jako takovou, ale zvolil i podobný vzhled odznáčku. Ten ve chvíli, kdy na něj uživatel umístí kurzor myši, zobrazí text “Verified Page” v případě stránek, případně “Verified Profile”, pokud půjde o běžný uživatelský účet známé osobnosti. První zmínky o ověřených účtech na Facebooku už jsou každopádně staré více než rok, takže si společnost dala docela na čas.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Nejkreativnější facebookové příspěvky podle lidí z nejkreativnějších agentur

Pokud máte cokoliv společného s marketingem na Facebooku, tenhle zdroj inspirace prostě nesmíte minout. Šéfové z několika předních digitálních agentur jako je naše oblíbená Droga5 nebo Barton F. Graf 9000 založili jednoduchou stránku, kde sdílejí ty nejlepší facebookové příspěvky včetně jejich statistik a krátkého osobního komentáře. A je to vážně super podívaná.